Trange bukser, kjipe minner og sex med Jakob Oftebro

Hvis ikke DET er den rareste tittelen jeg noensinne kommer til å diske opp med, skjønner jeg ingenting. Men fortvil ikke, kjære leser, alt som står i tittelen skal bli innfridd.

 

Overweight man trying to fasten too small clothes isolated on white background

 

For etter en laaaaaang pause, har Christina og jeg ENDELIG kommet oss tilbake på hesten og lagt ut vår sjette episode av podcasten Gjesterommet. Og i denne episoden kan vi by på en rekke saftige godbiter!

Slik som:

  • Historien om de grusomme buksene som til dags dato er det jeg husker aller beste fra jobben på McDonalds i 1997.
  • Den utrolig ekle historien om da Christina var på sykkeltur som liten og møtte en voksen mann med onde intensjoner.
  • Den kontroversielle selskapsleken: Kill Sex Marry!

 

For dere som ikke kjenner til “Kill Sex Marry”, så er dette leken der man blir gitt navnet på tre kjendiser, så må man velge hvem man vil gifte seg med, ta livet av og… ja… det tredje. I min utfordring må jeg velge mellom tre veldig kjente bloggere, mens Christina må ta noen tøffe valg i en helt egen Oftebro-Spesial! For gitt valget mellom tre slag Oftebro; hvem vil hun ligge med, hvem vil hun ta til sin ektemann og hvem får kula?

Alt dette og mye mer får du svar på i den rykende ferske, sjette episoden av podcasten Gjesterommet! 🙂

 

 

Og du? Legg gjerne igjen spørsmål eller lignende du ønsker at vi skal ta opp i neste episode av Gjesterommet 🙂

 

/ Gooooood søndag!

–> Følg Gjesterommet på Facebook

20 kommentarer
    1. Høyre på det nå.. Litt vaklande start, men det kjeme seg…
      Imponerande mattekunnskaper.. Om eg bare må få sagt det.. =D
      Hehehe ..

    2. Jeg er ikke motstander, altså! Blogging uten fristende titler er som at partneren har bakt noe digg uten at du kjenner lukta når du åpner døra. Eller? 😀

    3. Hjølpe meg altså… Det burde jo følgt med ein sånn bruksanvisning på det der Soundsky greiene… Eg sitte her å høyre på, men plutseligt blir det stilt…
      Joda, eg har jo trykka på nåke her på siå eg… Så då måtte eg begynna på ny.. Å høyra aaaaaalt fra start igjen…
      Så blir eg pissetrengt, men finne ikkje noe pauseknapp… Og nå va du akkurat havna på glattisen i Kill Sex Mary…
      What to do…???
      Fant heldigvis pause knappen, va jo der se start knappen va..
      Tjera vena meg…
      Men strålande Pod Radio… .. Thumbs up…
      Ps.. Eg fant ut at det går an å spola fram og nå.. Tøft..
      =D =D

    4. Frode: Haha, jøss, dette var jeg ikke kjent med. Synd å høre at du opplever tekniske problemer, men godt at det løste seg. Tips til neste gang: Gå på potta før du setter i gang 😀
      /highfive

    5. Først må jeg bare si at Christina har en utrolig behagelig og fin stemme!
      Tips til saker i fremtidige episoder:
      – Deres guilty pleasures (har dere snakket om det før kanskje?)
      – Har dere en “bucket list”? 5 ting dere føler dere MÅ gjøre før dere dør?
      – Ting dere har lært om dere selv etter dere fikk barn
      – Peter, hva er det med deg og trøndersk? Gjerne svar på dette med en gang altså, for dette har jeg lurt på lenge! Det dukker opp trønderske ord titt og ofte på bloggen, som oftest i en eller annen vittig sammenheng.
      – “Mitt aller første kyss” (altså ikke mellom dere)
      – Hvis dere(individuelt) var nødt til å bli med i et realityprogram, hvilket? Og hvordan hadde det gått?
      – Teo ser ut til å ha blitt en gammel hund. Jeg vil gjerne høre mer om ham, han har sikkert skapt mange morsomme og gode minner! Hvordan er det med ham og barna for eksempel, går de godt overens? Tips til vordende foreldre som allerede har hund?
      Det var alt jeg kom på for denne gang. Gleder oss til neste episode!

    6. Hey!!!
      Den syns jeg var litt drøy!
      Har du noen gang prøvd å ha sex på skittentøy og knekkebrødsmuler eller?
      Det er ikke sååååå ille 😉

    7. Haha, uff ja jeg vet! Tro meg, det var ikke et lett valg. I etterkant ser jeg jo at jeg kunne valgt annerledes, men når jeg fikk det kastet over meg, var det første jeg tenkte på at plutten aldri ville tilgitt meg om jeg tok livet av favorittartisten hans. Og da gjensto to stykk og tanken på å våkne opp i et hus så rent at man kan spise frokost rett på doskåla, fant jeg besnærende. Sorry. Blomsterkvast sendt til Sjur 😛

    8. Wow!! Her var det mye bra saker! ALT dette skrives opp og noteres for fremtidige episoder 🙂

      Og akkurat det der med trøndersken kan jeg ikke forklare dessverre, det bare blir sånn. Er nok en feilkobling i hjernen et sted 😉

      Highfive!

    9. Føler meg litt gæmlis når jeg sitter og humrer til podcasten deres og leser bloggene deres mer enn andre rosablogger. Er 20 år!

    10. Haha, welcome to the gæmlis side! Men seriøst, det er utrolig hyggelig å høre at vi kan slå an blant ungdommen også, da føler vi oss brått litt yngre sjæl 😉
      /highfive!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg