Endelig kosekveld

I kveld skal vi endelig kose oss, bare du og jeg <3

Altså virkelig kose oss, og det er evigheter siden sist! Ikke fordi vi ikke prøver, det bare skjer ikke. Aldri. Helt siden i august har vi sagt at vi godt kan stå på med blogger og barn og hele sulamitten hele uka, så lenge vi får minst én kveld i uka til å bare være to i en armkrok. Men så langt har det ikke skjedd.

Vanligvis ryker kveldene med til at vi kaster oss over hver vår blogg så fort begge barna er i seng, og innen vi er ferdig med alt som skal gjøres, er klokka så mye at mor serverer den klassiske kommentaren: “Jeg er så trøtt at øya går i kryss!”

Men ikke i kveld. I kveld skal alt settes på pause. I kveld er det bare oss.

På agendaen for kvelden står en flaske vin som har vært med meg på flyttelass etter flyttelass i over 10 år(!!) og et utvalg rare oster som har stinket opp kjøleskapet i hele dag. På boksen venter to episoder med Idol-auditions og i sofakroken et matchende sett grå joggebukser. Og bare for å være på den sikre siden, har jeg kastet inn en halv løk til hver av ungene 😉 Så i kveld, min kjære, er det bare du og meg.

Og Markus Bailey.

 

 

En makaløst goooood lørdag til alle dere godtfolk der ute 🙂

/ No alarms and no surprises, please

* Følg Ostehjerte på Facebook *

9 kommentarer
    1. Så absolutt, men det er så altfor lett å nedprioritere i en travel hverdag. Men et par timer i sofakroken med Christina og Markus var heeeelt riktig 🙂

    2. Liker Radiohead-referansen 🙂
      Huff, den lille tiden til kos er det jeg gruer meg mest til med å bli foreldre..
      Man setter vel kanskje mer pris på det når man først får kose-tid da kanskje?

    3. Ah, endelig noen som tok den! Takk 🙂

      Men du, det er vanskelig å se for seg hvordan livet blir når man blir foreldre. Det høres kanskje ganske nitrist ut, men det er koselig altså. Jeg lover! Selvfølgelig setter man ekstra pris på det ja, det blir som å spise melkesjokolade bare én gang i året 😉

      Og dessuten, den gleden man får igjen av å ha kids, den er kvalmende fin altså! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg