Vi har fått MM-virus

Nei og nei og nei, nå har det altså skjedd. Det som absolutt ikke skulle skje. Vi har fått MM-virus!

 

 

Jeg skjønner jo at barna blir smittet av det meste når de går i barnehagen og det er helt greit. Influensa, feber, forkjølelse og lignende kan jeg helt fint leve med, men dette?! Vi har sett andre med symptomene i hele høst, men det er først nå den siste uka det virkelig har brutt ut hos oss. Og nå er det faktisk så ille at jeg ikke vet hva vi skal gjøre.

Jeg har vurdert å ringe fastlegen, men jeg har forstått at dette er en epidemi som går for tiden, så kalenderen hennes er helt sikkert stappfull allerede. Jeg har prøvd å lete litt rundt på nettet og ser at veldig mange andre sliter med det samme, men jeg har fortsatt ikke funnet en eneste kur. Og det er ganske kjipt, for når viruset først har satt seg, så sitter det skikkelig.

Det som gjør situasjonen ekstra uutholdelig er at det ser ut til at JEG også nå har fått smitten! Jeg var ganske sikker på at voksne skulle være immune mot MM-viruset, men så ser det faktisk ut til at plutten har klart å smitte hele familien. Til og med lillesnuppa!

Så da gjenstår bare spørsmålet: Er det noen som har kommet opp med en kur? Jeg føler meg ganske rådvill her og vet ærlig talt ikke hva vi skal gjøre. Vi har prøvd å avlede ham, men han finner alltid tilbake igjen. Jeg kan kanskje bare gå ut en rask tur på kjøkkenet, og innen jeg er tilbake står begge barna midt på gulvet og danser med musikken pumpende på full pinne mens refrenget går:

DU E ELEEEEEKTRISK! DU GIR ME STØT NÅR E TENKE PÅ DE!

DU E FANTAAASTISK, HAR E SJANGS HVIS E SMILE MOT DE?!

 

Og da tar det ikke mange sekundene før dansefoten til fattern går, så spretter mor opp av kurvstolen og brått står vi der hele gjengen og danser. Helsike heller, det var jo ikke dette som skulle skje! Vi har fått MM-viruset alle mann!

Er dere også smittet? Hvis du er i tvil, se videoen under. Hvis du klarer å sitte stille og det ikke rykker ørlite grann i dansefoten, er du trygg. Men, vær obs: Dette er ekstremt smittsomme greier og 5 000 000 seere har allerede blitt smittet av denne videoen. Du er herved advart.

 

 

 

/ Solfaktor 50´n er på!

* Følg MM-hjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg