Hvilken dag er det i dag? Det er bursdag!

Hvilken dag er det i dag? Det er bursdag!

Yes jepp jada, det stemmer – yours truly har bursdag og feirer i dag intet mindre enn 34 år med tilstedeværelse. Tenk deg det… Noen dager tenker jeg at jeg fortsatt er like ung og kul som aldri før, men så dukker det plutselig opp et grått hår i kinnskjegget, man kan se førrrr i det fjerne og antall lys på kaka er så mange at de må fordeles over to kaker…

Men men, hell i uhell, da får man i hvert fall mer kake 😉

 

Hipp hipp hurra!

 

Så langt har dagen fått en skikkelig pangstart! Jeg våknet opp til ferdig frokost, gaver, håndskrevet kort fra El Plutt og en drøss med koser – og mer enn det trenger man ikke. Okei da, en liten godbit attåt kaffen også, så er vi i mål.

 

Frua altså 🙂

 

Plutten har plukket ut kortet… hihihi

 

#yolo

 

Men nå skal jeg ut og feire dagen med brask og bram, slik en ekte toppblogger verdig. Helikopteret står klart og det skal ta meg rett til Vegas, der jeg skal feste med Hollywood-fiffen, bade i champagne og brenne av en halv mill på gullkjeder. Så skal jeg drikke meg børst, brøle “Liiiving on a pre-jah!” ut av takluka på en limousin og våkne opp på glattcella.

Eventuelt tar jeg det bare piano her hjemme. Litt som hu under her. Vi får se.

 

Pølser´n max på sofaen 😉

 

Current mood 🙂

 

Men du?

Har du lyst til å gi en gammel mann det han ønsker seg aller mest på den store dagen? I så fall: Stem på meg til Vixen Blog Awards! Ikke meningen å mase altså, men jeg har så sinnssykt lyst til å forårsake massivt hakeslipp i Oslo ved å knabbe en pris eller to foran snuta på en samlet norsk blogg-/mote-/sminke-/kjendis-/selfie-elite. Tenk så utrolig moro det hadde vært!

Men jeg innser at jeg er en underdog av dimensjoner og nettopp derfor trenger jeg din stemme. Så, hvis du synes jeg fortjener en liten oppmerksomhet på den store dagen:

Stem på Pappahjerte til Vixen Blog Awards 🙂

–> Årets GullpennÅrets Blogger Årets Bloggbusiness (Du kan stemme i hver kategori hver 12. time)

/Highfive!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg