Omdiskutert pålegg testet på barn

Enten du liker det eller ikke – alle nordmenn har en mening om makrell i tomat. Her kan du se en morsom video når pålegget testes på barn 🙂

/ sponset innlegg

 

Makrell i tomat er et pålegg alle nordmenn har et forhold til. Enten man liker det eller ikke, alle kjenner den karakteristiske smaken og lukten. Hele livet har jeg vært livredd for å spise fisk og det var vel ikke før jeg møtte Christina at jeg egentlig fikk øynene opp for havets mange fristelser.

I starten gikk det sakte, men jeg ønsker jo å imponere kjæresten og ga meg i kast med å smake det ene etter det andre. Da jeg var yngre tenkte jeg alltid at det var umulig å faktisk like fisk. Jeg forsto at noen kunne tolerere det, for helsefordelens skyld, men å like det? Neppe. Aldri!

Spesielt ille var kanskje makrell i tomat. Jeg synes det så så skummelt ut. Og det luktet så rart. Så jeg holdt meg unna, livredd for å prøve nye ting. Og det tok meg faktisk over 30 år å prøve makrell i tomat for første gang! 

Også viste det seg at det faktisk var godt! Overraskende godt og skuffende lite skummelt 😉

 

Frua i full gang med å snekre skive til gubben 🙂

 

Ei litta blings, smooothie og NRK Super – god stemning!

 

For mange er smaken av Stabbur-Makrell selve smaken av barndomsminner, og jeg har hørt at makrell i tomat ofte er det første pålegget de går tom for ved lunsjtider i barnehager. Og det er en veldig god ting, for makrell i tomat er kjempesunt og knallbra for barn i vekst! Med over 70 % makrell og et skyhøyt innhold av sunne Omega-3-fettsyrer, er Stabbur-Makrell et pålegg alle barn er tjent med å bli glad i så tidlig som mulig.

Og det er det mange som gjør, for veldig mange barn simpelthen ELSKER Stabbur-Makrell. I den forbindelse har Stabburet laget en serie med utrolig morsomme videoer som viser barns forhold til Stabbur-Makrell 🙂

Snutten under, der makrell i tomat-effekten testes på små barn, er kanskje favoritten. Jeg simpelthen elsker svaret til den lille gutten når han forskertypen kommer tilbake i rommet – hihi!

Klikk og nyt 🙂

 

//

 

Har du lyst til å se alle videosnuttene? De finner du her:

–> Se alle de morsomme videoene her!

 

 

/ Har du hørt historien..?

* Følg Makrellhjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg