På tur med verdens beste

I dag har jeg vært på tur med pluttisen. Bare oss to på en kort liten guttetur og tilbake igjen.

Jeg har alltid satt pris på disse små utfluktene, bare oss to gutta med verden for våre føtter. Jeg har storkost meg med ham som reisefølge, men denne gangen var det annerledes. Bedre enn før. Mye bedre.

For å være på tur med en 3 1/2-åring er rett og slett bare helt rått! ALT er et spennende eventyr for ham og nå som han har blitt litt større gjør det alt så mye lettere. Vi kan prate sammen, virkelig kommunisere, reise til steder han vil se, spise mat han vil spise, gjøre de tingene vi begge vil. Kose oss, prate, le og tøyse. Sammen.

Og enda er han i den perfekte vippen i livet der han er stor nok til å gå selv, men fortsatt liten nok til å trives best på skuldrene til pappa.

Og jeg digger det.

 

Is, kos og hygge på brygge 🙂

 

Livet hjemme er ålreit altså, men å være ute og oppdage verden sammen, ingenting er bedre enn det.

Og neste gang skal mamma være med – enten hun vil eller ikke 😉

 

/ Takk for turen <3

* Følg Reisehjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg