Årets Gullpenn?

Nomineringen til årets Vixen Blog Awards er i gang og i år hadde jeg eeeeegentlig bare tenkt til å la det skli.

For jeg har innsett at jeg aldri kommer til å skrive meg inn i juryens hjerter hva gjelder mote, sminke, skjønnhet og fashion.

Jeg mener, herregødd, se på meg:

 

Utslitt gammel favorittskjorte og hårlinje på tapende front #maybehesbornwithit

 

Blir jo ikke pris fra den überhippe Oslohippen av sånt.

MEN! *trommevirvel*

I år er det nemlig en helt ny kategori på gang. Årets Gullpenn! Om kategorien skrives dette:

Årets Gullpenn går til bloggeren som utmerker seg med sin unike, kreative, inspirerende, underholdende og engasjerende bruk av språk. Her vektlegges tekst og bruk av språket, og det er skrivekunsten som veier aller tyngst. Denne kategorien er ny.

For selv om jeg kanskje har motesans og fashion zazz som en senil bever, så har jeg i hvert fall et brennende, lidenskapelig forhold til tekst og jeg elsker å skrive! Det gjør meg varm og klam i hjerterota å kunne skrive til / for / med dere hver eneste dag, dele følelser som kommer rett fra hjertet, meninger rett fra levra og kreative oppspinn fra gudene vet hvor.

Og selv om du aldri vil se meg med noe Michael Kors eller Vera Wang, så legger jeg sjela mi i tastaturet hver eneste dag, og det må jo telle for noe!

Joda, de andre kan sikktert skinne på catwalken med moteriktig alt og matchende hund, men jeg har noe de ikke har…

 

6nC6hqRJcC
En sånn..

 

..og en sånn, og en lidenskapelig penn som elsker å skrive <3

 

Så hvis du synes jeg fortjener prisen Årets Gullpenn eller en annen pris under årets Vixen Blog Awards, please vær en engel og hopp innom nominasjonssiden og legg igjen en stemme eller to.

Hvis du kommer tilbake hit etterpå og legger igjen en hilsen i kommentarfeltet (skriv gjerne hvilke kategorier du stemte i), så skal du selvfølgelig få en klaskende høy highfive! 😀

–> Nominer Pappahjerte til Vixen Blog Awards her!

 

P.S. En liten ting til: I kategoriene “Årets nykommer” og “Årets Snapchat” – hørte jeg noen si Kona til? 😉

/ High five!

*Følg Gullpennhjerte på Facebook *

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg