Årets pappablogg??

Oh yeeeeah, jeg har blitt nominert til Årets Pappablogg!

 

Yiiiiihaw!

 

Mammanett.no skal nemlig kåre årets beste norske mammablogg og pappablogg, og yours truly er nominert i sistnevnte kategori. Se alle nominerte her.

Det blir en hard kamp om edelt metall mot fem verdige konkurrenter og derfor trenger jeg akkurat DIN stemme.

Så hvorfor skal du stemme på meg?

Tja … jeg ønsker ikke å snikskryte med en lang merittliste eller lekse side opp og side ned for hvorfor jeg synes du skal stemme på meg, jeg synes heller du skal stemme på meg hvis du liker denne bloggen og stikker innom her titt og ofte for litt latter eller et smil. Hvis du setter pris på å svinge innom min avkrok av nettet for å sjekke ut hva som foregår i det pappahjertenske hjem og få et lite innblikk i en hverdag full av bæsjebleier, store øyeblikk og stolte hjerter.

Jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker å skrive for dere stort sett hver eneste dag og hopper i taket for hver eneste like og kommentar dere legger igjen. Jeg setter veldig pris på å kunne hjelpe alle som kontakter meg direkte med personlige problem og jeg rett og slett digger å ha over 10 000 fluer på veggen hver eneste dag.

Det er mange som skriver til meg at bloggen min betyr mye for dem, men vit at dere betyr så utrolig mye for meg også. Såpass mye faktisk at da jeg gikk og tenkte på denne konkurransen mens jeg gikk tur med Teo i går, ble jeg så hoppende glad at jeg fikk et impulsivt innfall om å base i snøen som et barn. I joggebuksa selvfølgelig.

Så da ble det sånn.

 

Wiii!

 

Wiiiiiiii!



What goes up … 😉

 

På grunn av juks og fanterier i mange konkurranser med gratis avstemming på nett, har Mammanett besluttet å avgjøre det hele med SMS-avstemming. Det tror jeg er lurt. Ulempen ved dette er at meldingen koster 3 kroner. Fordelen er at du som stemmer automatisk er med i trekningen av flotte premier til en verdi av rundt 10 000 kroner. Og alle som stemmer på min blogg og legger igjen en kommentar i kommentarfeltet her, skal få en stoooor high five!

Så, kjære leser, hvis du liker dette rare, åpne forholdet vi har på gang du og jeg, stem på meg. Jeg ville stemt på deg 😉 (tnåååh <3) (smisk)

 

pblogg3 til 2012, der altså.

 

pblogg3 til 2012.

pblogg3 til 2012, pliiis?

Takk. Og du; husk å legge igjen en kommentar for å motta din high five 😉

 

/ High five!!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg