Julenissens løgndetektor

Kjenner du en som er umulig å kjøpe julegave til? Bli med på tidenes artigste forskningseksperiment!

/ sponset innlegg

Hver eneste jul klager frua på at jeg er så vanskelig å kjøpe gaver til fordi jeg ikke ønsker meg noe. Det er jeg ikke helt enig i, for jeg har ønsket meg det samme siden jeg var 12 år gammel: Bilbane. Men nei da, skakke få det vettu, det er jeg visstnok for gammel for.

Så hva skal man ønske seg da? Jeg har vel alltid vært en sånn fyr som blir mest glad for de gavene jeg ikke visste at jeg ønsket meg og det er selvfølgelig utrolig frustrerende for frua. Så i år går vi vitenskapelig til verks for å hjelpe Christina med å finne den ultimate julegaven. Og det er ikke bare noe jeg sier, se bare her:

 

Hva er dette for slags mørk trolldom? Les videre.

 

Jeg har nemlig vært med på et forskningseksperiment for å finne ut hva jeg egentlig ønsker meg til jul og selvfølgelig også avdekke den ultimate julegaven.

Dere må faktisk sjekke ut denne videosnutten, som blant annet avslører at jeg føler intet mindre enn sterk avsky for pynteputer! Haha 🙂

 

 

Å være med på dette prosjektet i samarbeid med Elkjøp er noe av det morsomste jeg har vært med på på lenge. Og det kom jo faktisk noe nyttig ut av det også: Nå vet jeg at jeg elsker elektriske duppeditter, jeg viser redsel for undertøy laget av godteri og jeg føler sterk avsky for pynteputer og englebøker.

I tillegg fant vi også frem til den ultimate julegaven til meg basert på empiriske studier, og det var ingen ringere enn LG G Smartwatch.

 

 

Meld på en du kjenner til eksperimentet!

Har du noen som gir deg uønsket hodebry hver eneste jul? Meld dem på eksperimentet, så kan de også få besøk av en ekspert som ved hjelp av moderne teknologi vil finne frem til hva de egentlig ønsker seg til jul. Ikke risiker falske smil, meld på en som får deg i tvil.

Kjenner du noen som er umulig å kjøpe julegave til? Meld dem på her!

 

/ God jul!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg