Lillesøster heter Nora

Hurra, endelig har jeg klart å få tak i klippet fra da plutten og jeg var på God Morgen Norge i går 🙂

I forkant av sendingen var jeg veldig spent på hvordan det skulle gå å ha med seg en liten plutt på direktesendt tv, men det gikk jo helt strålende.

Klikk på bildet for å se den lille snutten med meg og plutten 🙂

 


(Video: TV2)

 

Kjenner at hjertet nesten klapper sammen av stolthet når jeg ser han svare glad og fornøyd på spørsmålet om navnet til lillesøster.

– Lillesøster heter Nora!

Vel blåst, lille plutt 🙂

 

/High five!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg