Gooooood morgen Norge!

Jeg er ikke en fyr som liker å selge skinnet før bjørnen har parkert tøflene, men nå klarer jeg rett og slett ikke å holde på det lenger: Plutten og jeg skal på God Morgen Norge!!

Førstkommende tirsdag morgen har vi blitt invitert til storbyen for et jovialt kaffeslaberas i beste sendetid for å prate litt om løst og fast. Jeg gleder meg selvfølgelig masse, men jeg er kanskje aller mest spent på hvordan det skal gå å ha med seg plutten på direktesendt tv.

Så i morgen suser vi inn til Oslo for en skikkelig guttetur og forbereder oss på vår aller første tv-opptreden på tirsdag morgen. Gooood morgen Norge!

  (Foto: TV2)


Å filme barn går jo aldri som planlagt og lille pluttis elsker alt som heter kameraer og elektronikk, så det skal bli spennende å se hvordan plutten oppfører seg i rampelyset. Og ikke minst om fattern klarer å stokke ordene sine riktig også 😉

Så hvis du er hjemme på tirsdag morgen får du skru på skjermen, så skal vi skru på sjarmen, så sees vi i sofakroken en gang mellom kl. 08-09. Tommel opp!

 

 

/ Vi sees 🙂

* Følg Pappahjerte på Facebook *

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg