Vinnerne av giveawayen er kåret!

Hurra! Endelig er dagen her og vinnerne er kåret!

 

 

Men først av alt:

8000 følgere!!!! 😀 Wohoooooo!!!! Tusen tusen tusen takk til alle som følger pappabloggen 😀

Om dere visste hvor glad jeg blir for hver eneste nye følger som dukker opp og for hver eneste kommentar som skrives. High five og goood stemning!

Nok om det, over til kåringen! Vinnerne ble trukket på 100 % rettferdig, tilfeldig og veldig uproft vis og resultatet ser du i videoen under 🙂 Vinnerne vil bli kontaktet pr. e-post. Hvis du ikke vil bli med meg på sengekanten og se alle vinnerne bli trukket live, i en meget uproff men trivelig video, så skriver jeg selvfølgelig ned alle navnene i tekstformat under videosnutten. Enjoy!

OBS: Noen av vinnerne har kun oppgitt fornavn og det kan finnes flere “Jan” i bunken. Derfor må du leve i spenning om du er en av flere som kun har oppgitt “Jan” som navn. Vinnerne blir kontaktet pr. mail i løpet av kvelden. Heter en av vinnerne “Jan” og du heter “Jan”, men ikke får mail av meg i kveld, så har du altså ikke vunnet. Da heter du bare “Jan”. Takk for meg. Snurr film!

 

 

OG VINNEREN EEEER……

 

1: Reisegavekort på 5000 kroner

VINNER: Bente Lill Salamonsen
Premien leveres av Ving – Norges største reisearrangør

 

2: Luksusopphold på eksklusivt Spa-hotell

VINNER: Inger
Premien leveres av Farris Bad – Nordens største spahotell

 

 

3: Ett års forbruk av bleier


VINNER: Anette
Premien leveres av Rema 1000

 

4: Vongpose i dun

VINNER: Cecilie Deinboll
Premien leveres av Babybanden.no – Fri frakt i hele Norge

 

5: Fete solbriller


VINNER: Ida Lind
Premien leveres av Shades of Norway

 

6: Gavekort på klær – 1000 kr


VINNER: Mikal (Mikaaal, Mikael, Miiikal)
Premien leveres av Virrevapp.no – litt finere barneklær

 

7: Gavekort på kake – 1500 kr


VINNER: Nina
Premien leveres av Drømmekake – Designkaker til enhver anledning

 

8: Trillekoffert

VINNER: Pia
Premien leveres av Genius Perfect

 

9: Barnevader / Regnbukse

VINNER: Maren Bratberg
Premien leveres av Barnevaderen

 

10: Multifunksjonsskriver


VINNER: Jan-Erik
Premien leveres av mine svigerforeldre! 😀

 

11: Statoilkoppen

VINNER: Maria Benedicte Marthinsen
Premien leveres av meg!


Dett var dett.
TUSEN TAKK TIL ALLE SOM DELTOK!!!


/ Lik hvis du vil en grådig raff giveaway ved 10 000 følgere /

* Følg Pappahjerte på Facebook *

15 kommentarer
    1. Gratulerer til heldige vinnere og til deg med 8000 følgere !:-)
      Fantastisk !!
      Hilsen fra en farmor om også liker å følge med her .

    2. Gratulerer først og fremst til DEG med 8000 følgere 🙂 … High 8….
      Dernest gratulerer til alle vinnerne 😀
      Ha en fabelaktig aften 🙂

    3. Flate, jeg var ute etter den kaka! Ser jeg vant trillekoffert, men antar at det er en annen Pia… Anyway, high five, ja, og grattis med de 8. Nå snakker vi!

    4. Hællæ…. jeg må si at selv om jeg IKKE vant, så føler jeg meg som en vinner jeg, fikk jo bli med deg på sengekanten, juhuuuuuuuuu made my day 😉

    5. Gratulerer så masse med så mange følgene – velfortjent 🙂
      For en herlig film av deg! Gleder meg til hvert nye innlegg som kjem. Ønsker deg og dine en god helg, snart 😉

    6. Cathrine: Tusen takk for det, Cathrine! Godt å høre at savnet etter hoveddommer Mr. Plutt ikke ble for stort 😛 Haha! Hyggelig å høre at du gleder deg til nye innlegg, men det blir ikke giveaway med det første, det kan jeg fortelle deg med en gang. Dæsken døtte for en jobb! Haha! Men men, den dagen vi runder 10 000 følgere, så er det på’an igjen. På’an igjææn (var det Jan Eggum som sang den?) Okei, nok om det. God aftes!
      /High five 🙂

    7. Heh! Nei, savnet ble ikke for stort selv om det er alltid kjekt med Mr.plutt 😉 jeg trenger ikke giveawy for å lese bloggen 😉 elsker måten du (og mammahjertet) skriver på. Og ja, tror det var Jan Eggum som sang den 😉 God natt 🙂

    8. Hurra, da må jeg slutte å si at jeg aldri vinner noe gitt!
      Tusen takk, dette ble jammen en god start på helga.
      Elsker bloggen din by the way 🙂 (og nå enda litt ekstra hehehe)

    9. Bente Lill: Haha, beklager at jeg ødela den for deg. Vet at vi nordmenn elsker å si “Jeg vinner jo aldri” eller “Jeg får alltid bagasjen sist” 😉

      Og hvis konkurransen har fungert som smøring for ditt kjærlighetsforhold til bloggen, så er jo ingenting bedre enn det 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg