Verdens fineste familieportrett

Jeg har lenge trodd at jeg var den eneste i denne familien som skulle ende opp med litt spesielle tatoveringer på kroppen, men rett før helgen overrasket Christina meg stort.

Jeg vet at hun har snakket om tatovering en stund, men jeg trodde ikke at hun faktisk kom til å gjennomføre det. Og det er helt greit, for rare tatoveringer er ikke for alle.

På onsdag hadde jeg tatoveringstime på formiddagen, men kvelden i forveien hadde jeg fortsatt ikke bestemt meg for hva jeg skulle ta.

Litt på tull sa jeg: Jeg klarer ikke å bestemme meg, du skulle ikke bare tatt timen min i morgen, da?

Og overraskende nok svarte hun ja etter få sekunder. For i mange år har hun ventet, og da sjansen endelig bød seg var hun klar som et egg.

Motivet hadde hun bestemt seg for for en stund siden: En tegning som lillesnupp hadde med seg hjem fra barnehagen en dag.

En tegning hun hadde laget helt på egen hånd og stolt viste frem til oss da hun kom hjem. En tegning som umiddelbart smeltet både mamma- og pappahjertet.

Og nå er det foreviget på armen til Christina.

Verdens fineste familieportrett ❤️

/ Hipp hurra for personlige tatoveringer 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg