TIDSBONANZA!!

Så der satt jeg altså. Helt plutselig på bakrommet i NRKs lokaler i Trondheim, sammen med mannen, myten, legenden: Programleder Thomas Felberg.

Det som bare dagen i forveien så ut til å bli en helt vanlig gjennomsnittsfredag i heimen, hadde plutselig blitt til gratis flybilletter, ventende taxi, egen prosjektleder, sminkør, backstage, publikum og TV-tid.

Sånn er det å være venn med Line Victoria ”Supporterfrue”. Rare, uventede ting ligger alltid rundt neste sving. For hun hadde blitt spurt om å være med på Tidsbonanza, og på spørsmål om det var noen hun hadde lyst til å ta med, gikk tankene til yours truly.

Det fortalte hun selvfølgelig ikke til meg, men inngikk en hemmelig pakt med Christina om å få med meg på programmet uten at jeg var klar over det, haha!

Og det er jeg så utrolig glad for, for DET VAR SÅ GØY!!

I timene før sending satt vi på bakrommet og pratet og lo med programlederen og de andre to gjestene, Sandeep Singh og Yousef Hadaoui. 

Så da det endelig var tid for å gå i studio foran publikum og full baluba, var vi liksom så godt kjent og hadde så god kjemi at vi bare fortsatte praten som vanlig, uten å egentlig tenke over at vi ble filmet. Og det var altså så moro. Dette kunne jeg gjort hver dag!

De andre gutta var superkule, Line Vic var i fyr og flamme, undertegnede skjøt pappahumor fra hofta og Thomas Felberg var bare et eneste stort fyrverkeri av en mann. Sjeldent har jo kost meg så mye på jobb 😄

Programmet kommer på TV i løpet av mai en gang, men jeg sier nok fra før det dukker opp, hehe.

Jeg tror det kommer til å bli et skikkelig bra program, for det ble så mye latter og god stemning i salen at når klipperne kutter ned 2 timer til 50 minutter, så MÅ det bare bli bra TV. Og jeg gleder meg 😊

 

/ Takk for meg, NRK. Håper vi sees igjen 😘

6 kommentarer
    1. Kuuuult! Du har å si fra i god tid før dette kommer på skjermen altså!!! Dette må man jo få med seg må vite!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg