Tidsbonanza på lørdag!

Gjett hvem som dukker opp på skjermen til helgen 😄🎉

Foto: Thomas Høstad

 

Det føles som evigheter siden Line Victoria ”Supporterfrue” skremte vannet av meg med en overraskelsestur til Trondheim for å delta i et TV-program.

Først ble jeg selvfølgelig livredd. TV? Jeg? Med deg?? Og det ble ikke så mye bedre da vi ankom NRKs lokaler ved Tyholttårnet.

Riksdekkende TV? Vi to, her og nå?? Iiik!

Foto: Thomas Høstad

 

Men dæven så moro det var! Timene feis av sted på en vind av fest og moro, og plutselig satt vi på flyet hjemover.

Siden den gang har jeg gått og gru-gledet meg hver eneste dag til programmet kommer på luften. Og på lørdag er det endelig dags!

Da blir det ”Nettspesial” på Tidsbonanza og undertegnede skal med Line Victoria ved sin side prøve å slå motstanderlaget, bestående av Sandeep Singh og Yousef Hadaoui, ned i støvlene.

Men hvordan vil det gå? Hvem vinner? Blir det kleint? Blir det moro? Jeg aner ikke, men jeg gleder meg!!

Foto: Thomas Høstad

 

Foto: Thomas Høstad

 

Foto: Thomas Høstad

 

 

/ Husk Tidsbonanza førstkommende lørdag på NRK1 kl. 22.00. Det blir´e party! 😄🎉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg