Tatovering av deg!

Dette er kanskje min rareste, men også kuleste tatovering til nå. Enig?

Jeg har mange rare tatoveringer og alle har en spesiell plass i hjertet. Noen betyr mye, andre betyr litt og noen er bare morsomme. Men min nyeste tatovering er helt spesiell. For den er på en måte av deg, min kjære Christina.

Og det er et ganske tøft steg å ta, for skulle det bli slutt nå så har jeg et voldsomt forklaringsproblem til den nye flammen.

Men vet du, nå er vi 8 år ut i forholdet og jeg er like forelsket i deg som første gang jeg så deg ved et busstopp på Sagene.

Det er ingen tvil i mitt harde, tøffe og barske mannehjerte (som egentlig bare er et karamellmykt hjerte for deg og barna) om at det blir oss to resten av livet. Så når jeg først har satset hele livet, kan jeg like gjerne hive en tatovert arm i potten også.

Jeg tok tatoveringen i forrige uke og jeg er fortsatt helt forelsket. Original, rar og helt uforståelig når du først ser den. For andre betyr den ingenting, men for meg betyr den masse. Og den ser sånn ut:

Et glissent juletre helt ytterst på armen?

Et fiskeskjelett til allmenn beskuelse?

Hva i all verden har det med Christina å gjøre?

Jo, du skjønner, Christina og jeg har jo en podcast. I podcasten «Gjesterommet» møtes vi ukentlig for å prate om løst og fast. Forteller gamle skrøner, tar opp ting som har skjedd, ler og koser oss.

Og i denne podcasten har det dukket opp et litt spesielt fenomen, som jeg har tullet mye med: Christinas hestelatter.

For når Christina får latterkrampe, så ler hun, beklager å måtte si dette, som en hest. Og den latteren har jeg for lengst forelsket meg i. Den er så utilslørt og ekte!

Så har det seg også slik at det er jeg som sitter og redigerer alle episodene. Justerer litt på lyden, fjerner et par «Æææææh» og noen «Øøøøh» før den legges ut på nettet.

Programmet jeg bruker viser lydbølgene fra opptaket, som typisk ser litt slik ut:

Lydbølgene hopper i takt med stemmene og alt ser egentlig ganske likt og rart ut, men det er én lyd jeg alltid kjenner igjen. Lyden jeg elsker. Christinas hestelatter.

Og den lyden, lyden av Christinas fantastiske, hjertevarmende, ektefølte, voldsomme og animalske latterkrampe, har jeg nå foreviget på huden. Ytterst på armen, intet mindre.

Kall det galskap, kall det idioti eller bare kall det det det er: En kjærlighetserklæring ❤️

 

OBS!! Denne tatoveringen holdt jeg skjult for Christina i nesten en hel uke(!) bare for å avsløre den direkte på luften i ukas episode av Gjesterommet. Og jeg ble IKKE skuffet!

Hør den fantastiske reaksjonen da jeg overrasket henne med tatoveringen, samt mye annet moro, i den dagsferske episoden av Gjesterommet: Episode 32: «To overraskelser og en spørsmålsrunde»

Gjesterommet finner du i iTunes, Spotify, ved å søke opp «Gjesterommet» i din podcast-app, eller så kan du høre den direkte her i innlegget, ved å klikke på knappen under 🙂

 

/ «Det der? Nei… det er bare hestelatteren til eksen min..» 😆✌️

14 kommentarer
    1. Åååh, Peter! Dere er så helskjønne😍 Jeg gleder meg til å høre på dere på vei til jobb imorgen😁

    2. Haha, du skulle nok ikke ha problemer med den videre med mindre noen har lest bloggen. Trodde først det var en bregne 🌿
      😆
      Artig vri uten å måtte forklare noe mer egentlig🤗

      1. Hehe, sant det. Jeg kan gi henne link til bloggen og be henne gå til toppen av arkivet. Vanskelig å ikke bli sjalu hvis hun leser seg gjennom 5 år med kjærlighetserklæringer 😆

    3. Så kult. Startet med siste episode i bilen i dag og fikk dermed en god start på dagen med latter og humring. Digger latteren til Christina, den er så ekte å hjertelig😊

    4. Å gud så fantastisk tattooering. Skjønte med en gang hva det var en lyd og når du skrev Christina så skjønte jeg med en gang hvilken lyd å ❤️ var vanvittig kul og utrolig romantisk!

    5. Fantastisk! Og har man fulgt med i liiitt mer et kvarter så kjenner man igjen en hestelatter tættis 🥰 Digger den!

    6. Morsomt 😂 Trudde faktisk det var tatt fra skjermen som viser riene under fødselen. Faktisk noe du burde vurdere som en neste tatovering 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg