Svidde pølser og gode venner

I dag var vi på tur i skogen med gode venner.

Og mens jeg gikk der med lillesnupp på skuldrene og hørte lystig prat fra store og små, slo det meg at denne gjengen med venner aldri ville møttes hadde det ikke vært for barna.

For uten barna hadde vi aldri blitt kjent med disse folka. Ville aldri møtt dem i garderoben i barnehagen, småpratet litt i ny og ne, blitt bedre kjent på sidelinja på fotballtrening og med tid og stunder endt opp på grilltur i skogen sammen.

Er ikke det en fantastisk greie?

På grunn av barna har vi fått oss nye venner, kanskje bestevenner for livet. Folk jeg ikke engang visste om for et par år siden, kan nå være de jeg vil sitte på gamlehjemmet og prate om gamledager med.

Og alt takket være at barna fungerer som Kirsten Giftekniv for nye vennskap mellom småbarnsforeldre. Det synes jeg er utrolig moro.

Tur i skogen, kaffe på kanna, pølser på bålet – søndagskos på høyt nivå.

Med svidde pølser og gode venner 😊

/ God ny uke til alle! 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg