Stygge sko og vakre blomster

De siste dagene har det eksplodert av fantastiske farger og nydelige blomster i hagen. Jeg er så glad for at forrige eier var et hagemenneske, for det nyter vi godt av nå! Lilla, rosa, hvitt, gult, alle regnbuens farger er representert.

Og sånt må selvfølgelig dokumenteres.

Det er bare ett problem..

Jeg legger nemlig ofte merke til blomstene på vei til og fra hjemmekontoret i garasjen. Og dit går jeg alltid i de samme grusomme kontorskoene. Crocs.

For som alle vet: Crocs er skotøy totalt blottet for både verdighet og finesse. Stygge, men komfortable.

Derfor synes jeg det var så komisk da jeg gikk gjennom bilderullen på telefonen for å plukke ut de fineste blomsterbildene, og så at halvparten av bildene blir ødelagt av noe fælt.

Flott blomst i front, grusomme sko i bakgrunnen.

Så derfor ønsker jeg å by dere på en ørliten bildespesial jeg har valgt å kalle: Stygge sko og vakre blomster.

Enjoy 😊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

/ Ha en styggfin uke! 🌸🌼👟

* Følg Pappahjerte på Facebook *

2 kommentarer
    1. Crocks er veldig praktisk å trø inn ii, men jeg er enig i at de er mindre pene å se på, men FOR noen flotte blomster dere har i hagen deres💛💚🌷😍🌼 Våren er jo den fineste tiden, når nye spirer dukker opp og vi fr litt FARGER rundt oss igjen☺️🌷Til å bli glad av, på vei til jobb hver dag☺️☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg