Sekundet før det smeller

I helgen har vi hatt besøk av mine foreldre, og i går var fattern og jeg i hagen for å flytte den store haugen med ved inn i vedboden.

Etter en stund fikk vi besøk av en nabogutt som så veldig gjerne ville være med, og det fikk han selvfølgelig. Han klatret opp på toppen av vedhaugen og syslet med sitt.

Så fikk jeg den gode ideen at han kunne prøve å kaste vedkubber ned i trillebåra og se om han traff. Ja, det var en god idé!

Jeg fisket frem mobilen for å knipse et bilde og sende til foreldrene, for å vise hvor flink og arbeidsom sønn de hadde, men det jeg fikk ble ukens Blinkskudd. I dobbelt betydning.

For det skal ikke mye fantasi til for å finne ut hva vedkubben i bildet under smeller borti på vei mot trillebåra.. 😱😆

 

P.S. Fattern fikk seg en real Donald-kul, nabogutten fikk seg et realt sjokk, men alt i alt gikk det fint med alle

…men ikke prøv dette hjemme 😉

4 kommentarer
    1. Oi🙈 Men jeg tror faktisk heller jeg ville være den som får en kubbe i hue enn den som er så uheldig å kaster feil 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg