Podcasten er tilbake!

Til alle som har savnet Gjesterommet – HER ER VI IGJEN!! 😄🎉

Tenk at det er TO ÅR siden sist vi la ut en episode av podcasten vår! Det er galskap. Rett og slett galskap.

Vi elsker jo å lage podcast, så hva skjedde? Hvorfor har det gått to år siden sist?!

Jeg skylder på det kaotiske livet som småbarnsforeldre og den evinnelige ”Vi tar det i mårra”. For dager blir til uker og uker blir til år. Det blir som når man legger noe i fryseren. Man tenker hele tiden ”Jepp, de kjøttkakene skal vi ta en dag” og så plutselig har de gått ut på dato for flere år siden.

Og akkurat som en gammel kjøttkake, så hadde kanskje Gjesterommet aldri sett dagens lys igjen, hadde det ikke vært for DERE! Dere fantastiske mennesker som fortsatt, etter to års fravær, ukentlig sender oss meldinger og spør om det kommer en ny episode snart.

For det varmer, gleder, motiverer og inspirerer! ❤️

Og ENDELIG kan vi sparke ut den dårlige samvittigheten – for nå har vi spilt inn en ny episode! 🎉

Ikke bare det, men vi har skumle planer om å gjøre dette fast! Helst hver uke! For det er kjempegøy å lage podcast og vi har så utrolig mye å dele med dere.

Vi håper etter hvert å kunne inkludere spørsmål og temaer fra våre lyttere, men i dagens episode hadde vi mer enn nok med å prate om alt som har skjedd siden sist, hehe.

Så her, kos deg med en kliss ny, forbedret, kortreist, økologisk og glutenfri episode av Gjesterommet! 😄

 

NB! Podcasten er selvfølgelig tilgjengelig på iTunes og overalt der podcaster finnes.

Hør alle episodene av Gjesterommet på Soundcloud og husk å følge Gjesterommet på Facebook ❤️

/ Vi høres!

12 kommentarer
    1. Kjære dere. For en glede! Men – har dere hoppet over episode 12?? Eller er det jeg som ikke finner denne? Har de siste ukene hørt alle de gamle podcastene deres, eeeeelsker de!

      1. Haha, nei den finnes et eller annet sted, men akkurat nå er den gjemt og fortapt i internettjungelen et sted. Den ble i sin tid lastet direkte opp i podcast-spilleren til blogg.no, men den spilleren ble avviklet og episoden har forduftet. Men jeg jobber på spreng med å finne den 😊

    2. Satt å tenkte på den podcasten deres rett før jeg klikka meg inn her. Noe så snedig! Har savna den så dette var gode gode nyheter!😃

    3. Bare jeg slipper årlige oppdateringer, så er jeg glad. Dette er den morsomste podden jeg vet om 🙂 Og til noe morsomt: Trodde den het soverommet. Haha. Det er kanskje ikke helt DER dere tenkte å være!

      God helg!

      1. Haha! Basert på innholdet i mange episoder burde den hete Sykerommet 😂 Men jeg har lagt ned forbud mot mer sykeprat fremover, hehe. Vi skal spille inn ny episode allerede i morgen! 😄😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg