PMS-kvinne slo til igjen!

Da jeg var yngre visste jeg ikke hva PMS var. Hadde aldri hørt om det, og de tre små bokstavene sa meg ingenting.

Nå vet jeg.

Nå er jeg klokere.

For jeg har løftet på lokket av Pandoras eske og gløttet på ondskapen som bor der nedi.

Jeg vet.

Så når øynene til min søte lille pus, blir som flammende lavaklumper i satans anus, vet jeg hva jeg skal gjøre. Løp for livet eller legg deg flat før du sier noe galt. Stryk kamelen medhårs og generelt behandle kvinnen i ditt liv som en håndgranat.

Vær veeeeldig forsiktig. Den håndgranaten kan eksplodere ved selv den minste rystelse, så sitt stille i båten og vent på at stormen blåser over.

Vel.. det var det ingen som hadde fortalt de ungguttene som lekte utenfor her for noen dager siden. Å gud. Jeg så dem leke med det lille målet vårt som står på plenen her, og jeg tenkte at leken var litt i overkant herjete, men ok. Ingenting å mase med.

Så gikk jeg inn og Christina gikk ut. Jeg så hun så på dem, men tenkte ikke mer over det og suslet videre med mitt på kjøkkenet. Men så hørte jeg plutselig at det smalt i metall fra plenen.

Jeg rakk akkurat å innse at gutta helt sikkert hadde skrudd opp herjingen litt og kanskje kastet det lille metallmålet veggimellom, før.. brølet. Glem klimabrølet, her snakker vi Adolf Hitler på en dårlig dag.

– ”HEEEEEI!!!! KANDEREGIEFFENIÅØDELEGGEMÅLETVÅRTELLER?!?!?!?!”

Sekunder senere pilte ungguttene av gårde som to mus med en sulten katt i hælene. Som er en ganske treffsikker analogi, for da jeg tittet ut av vinduet sto Christina med klørne ute og hveste.

Jeg tenkte kanskje at hun overdrev en smule, selv om jeg også hørte at hun ropte vennlig etter dem at de gjerne kunne bruke målet bare de ikke ødela det med vilje, men ikke søren om jeg hadde tenkt til å bli værende for den debatten.

Nei, for jeg har lært. Klokere nå.

Jeg la bare frem et mykt teppe, åpnet en boks med kattemat og gjemte meg på badet nede.

 

/ Velkommen til voksenlivet, gutter 😆

2 kommentarer
    1. Hehe utrolig bra skrevet som alltid. Ja, vi kvinner vet å si i fra vis noe er som det ikke skal. 😛 tror su gjorde et klokt valg her. Hehe.

      1. Takk for det 😊 Jepp, dere damer er flinke sånn og med litt PMS på toppen, så gir det akkurat den touchen av fryktinngytende skrekk som får budskapet til å sitte i hodet på de gutta resten av livet 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg