Penisproblemer for Bremykt

Problemer? Nei nei. Muligheter! 😄🍆

Denne uken kunne vi lese at Bremykt-produsentene stadig klør seg i hodet over et tilbakevendende problem: Penis i smøret.

For det er noe med måten Bremykt produseres på, som gjør at hvis beholderen fylles for full vil smøret ende opp med å se ut som en.. liten rakker. En luring. En røyskatt. En kjepp. En underbuksepirat. En kjøttbanan!

Det er ikke første gang dette skjer og nylig tok Otto Jespersen opp dette med Tine Meierier. En idé han innlysende har stjålet fra undertegnede, som har etablert seg som Norges mest bremyktpenis-orienterte influencer.

For i månedsvis, kanskje over et år eller to, har jeg lagt ut videoer på Snapchat fra hver gang jeg åpner en boks Bremykt. Innslaget har blitt en fast spalte som også har fått sin egen intro-sang.

Dagens Breeemyktpeeeniiiiiis, synger jeg mens jeg åpner boksen. Noen ganger til den store gleden av å bli møtt av en skikkelig kraftkar av en fallos, andre ganger til skuffelsen av å møte en badetiss i minusgrader.

Her er en video av en slik seanse (se hele 😂😂😂):

 

Det har faktisk gått så langt at folk sender meg bilder av sine Bremykt-peniser, og per i dag er samlingen av innsendte smørkjepper på rundt 60-70 bilder.

Her er én av dem:

Derfor følte jeg meg kallet til å kommentere denne saken.

Én ting som slår meg: Hvorfor kaller de dette et problem?? Er det én ting årene på Handelshøyskolen BI har lært meg, så er det å tenke muligheter fremfor problemer. Det handler om å se glasset halvfullt, ikke halvtomt.

Og for å fortsette markedsføringstankegangen: Dette er jo ikke en ulempe, snarere tvert i mot! Dette er jo absolutt en USP som Bremykt kan melke for alt den er verdt (beklager bruken av ordet ”melke”).

USP står for Unique Selling Proposition og er altså unike produktfordeler som skiller deg fra konkurrentene. Hvorfor skal jeg velge ditt produkt fremfor konkurrentens? Jo, fordi vår bil bruker mindre bensin på mila. Jo, fordi vi kutter prisen tilsvarende momsen på frukt og grønt. Jo, fordi vi har en pikk i smøret.

Ja vel, det høres kanskje ikke så innbydende ut (kanskje for noen?), men la oss ikke glemme den gamle regla: All PR er god PR. Jeg liker å modifisere det til ”All PR er potensielt god PR” og dette er et slikt tilfelle.

For jeg mener, smør er smør. Vi vet alle hvordan det smaker og hvilke produkter som finnes. Bremykt har en USP i at det er blandet med rapsolje og derfor lettere å smøre ut enn konkurrerende produkter som består av 100% smør og dermed er steinhardt når det tas ut av kjøleskapet. Bremykt er derimot relativt mykt i kald tilstand, men er man riktig heldig kan man altså få seg en ”steinhard” overraskelse likevel.

Så istedenfor å gjemme bort og beklage seg over penisen, vipp den ut! Vær stolt av den! Lag bremyktpenis-konkurranser, få en bremyktpenis-maskott som løper rundt og spruter smør på folk (okei, det ble kanskje litt mye), men bruk nå dette for alt det er verdt!

For jeg mener, hvis jeg skulle valgt mellom gulost A eller B, og jeg visste at i den ene var det en viss sjanse for å bli møtt med et realt sett med kvinnebryst i osten, så vet jeg i hvert fall hvilken jeg ville valgt ✌️🙈

4 kommentarer
    1. Men! I den siste tida åpner man esken, og finner eggstokker, ja, egentlig hele innmaten, har du lagt merke til det? Rett skal være rett, si ????????

      1. Haha, ja snakker vi om en rettferdig kjønnsfordeling her? ???? Får en god kombinasjon av peniser og eggstokker, men spent på veien videre. Håper ikke smørbransjen er like mannsdominert som humorprisen ????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg