På forsiden av Dagbladet.no!

Her har man gått og gledet seg nesten hele livet. Håpet og trodd, en vakker dag, kanskje man kommer på forsiden av en av landets aller største nettaviser: Dagbladet.no.

Jeg har alltid likt Dagbladet, helt siden tiden jeg kjøpte avisen på fredager utelukkende for siden med ”Sterke Meninger”. Det var som artige statusoppdateringer, bare mange år før Facebook og Twitter.

Jeg lo og koste meg mens jeg følte meg litt voksen, og drømte om en vakker dag å få et innsendt bidrag på trykk og dermed vinne en CD. Tenk det: en gratis CD!

Og siden den gang har jeg hatt en slags drøm om å komme på forsiden. Før på papir, men nå digitalt. Nå ut til hundretusener, kanskje millioner, med et viktig budskap.

Kanskje for en heltedåd, kanskje for en stor prestasjon. ”Ung-gutt fra Kolbotn vinner fredspris”, ”Voksen mann reddet gammel dame ned fra tre”, ”Peter (37) slukket brann i bygård med bare nevene!”

Og i går, etter 37 lange år med venting, skjedde det! Etter alle disse årene – endelig!!

37 år med venting, 37 år med håp i blikket og fingre i kryss.

Det startet med et tips på Snapchat: ”Du er på forsiden av Dagbladet!”. Så noen meldinger og så en mail. Gira og spent klikket jeg meg inn.

Hvilken sak gjaldt det egentlig? Og hvilket bilde hadde de valgt?? Et der jeg viser meg fra min beste side, lyssettingen er helt perfekt og blitzen tilfører en slags gutteaktig sjarm i det voksne mannefjeset?

Neida, de gikk for dette:

Og som om ikke det var nok, satt de det i nærheten av denne pikante teksten, som vel ikke kan sies å gjøre noe annet enn å gi bildet et drag av ufine assosiasjoner.. x-)

Men samma det: Jeg kom meg på forsiden av Dagbladet! En kjapp tur-retur til månen nå, så er jeg snart ferdig med min bucket list for livet 😀

Hvis du vil se reklamefilmen bildet er hentet fra, finner du den her –> ”Smaker så godt at Pappahjerte ikke klarer å høre” *

 

*Jeg fikk betalt for innspillingen, men dette blogginnlegget er ikke en del av avtalen. Jeg tjener ikke en krone på om du klikker på linken eller ikke, jeg synes bare filmen ble veldig morsom og ønsket å dele. Highfive!

7 kommentarer
    1. Tja. selv måtte jeg bli femti før jeg opptrådde naken på forsiden av A-magasinet…. 🙂 Gratulerer til deg!

        1. Verst av alt: jeg skrev feil! det var selvfølgelig VG-helg jeg var på forsiden av, og med et digert oppslag innei…. Takk for hattavtagelsen! 🙂

    2. Du er så underholdende Peter! Digget filmen… Mennjeg ble også fysen på Norzola, hvor kan man finne oppskriftene, alt såg snadder ut????

      1. Oj, det aner jeg faktisk ikke. Beklager! Tror kanskje ikke det legges ut oppskrift, for de lagde det bare etter egne notater, tror jeg. Men hvis du fant oppskriften på den pizzaen, så anbefales den vaaaaarmt. Jeg har jo ikke spist så fryktelig mye blåmuggost oppigjennom, så jeg var litt skeptisk, men den pizzaen er seriøst noe av det beste jeg har smakt! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg