Mor på do

Da jeg fikk dette bildet av en følger på Snapchat, begynte jeg umiddelbart å le høyt for meg selv.

For jeg kan ikke huske å ha sett et bilde som på en bedre måte fanger essensen av livet med småbarn i hus.

For vi har alle vært der:

Du må på do og sniker deg av sted. Smetter inn på badet og låser døra forsiktig.

Alt du trenger er noen få minutter! Litt egentid, litt ro, litt do.

Men etter rundt 10 sekunder, hva skjer da..?

Mamma..? Mamma?? Mamma! MAMMA!!!!


/ Takk for dagens latter 😂 God ny uke!

8 kommentarer
    1. Haha.. det er så kjent 😂 Ungen er som en Ninja hvis jeg skal prøve å få meg 5 etterlengtede minutter alene enten på do eller i dusj. Jeg passer på å gå mens ho er opptatt med noe annet kjempespennende sammen med faren. Men BOOOM – plutselig står ho der!! Hver gang 🙈

    2. 😂 Hahaha! En klassiker, som på ingen måte går over selv om barna blir store. Det ER fortsatt sånn med ungdommene her i huset! Med en gang jeg låser døren: “Mammaaaaa?” “JEGERPÅDOKAN JEGVÆRSÅSNILLFÅLOVTIL ÅGÅPÅDOIFRED??!!” Grrr….

      Forøvrig: Minstemann pleide å skrive små brev til meg som hun stakk inn gjennom dørsprekken mens jeg var på do. Sjarmerende og irriterende på en gang. 😂

    3. Har i grunnen bare gitt litt opp. Privatliv får eg vel når de er tenåringer. 4-åringen er best da, mamma gå ut, jeg vil sitte i fred på do. Mamma sitter på do: mamma vil og sitte i fred på do. 4-åring det teller ikke for mamma, mamma liker å ha besøk når hun er på di

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg