Lifehack for surrehuer

Hvis du venter lenge nok med å pakke ut av bagen når du kommer hjem fra ferie, vil det før eller siden lønne seg.

For det kommer en dag, kanskje ikke i dag, kanskje ikke i morgen, men det kommer en dag da du skal ut på tur igjen.

Og da står du der plutselig med en turklar bag.

Brått går du fra:

– ”Ja da masa, jeg lover å pakke ut av bagen i morgen”

til:

– ”Jeg får bare sette meg i bilen og vente til du er ferdig med å pakke jeg da”

Og hvem er idioten da, Christina? Hah!

/ Peter 1 – Resten av verden 0 😁

7 kommentarer
    1. Haha, sånn gjør jeg og på sen vinteren februar/mars pakker jeg bag’en jeg skal ha med meg om sommeren sånn at jeg bare kan hive den i bilen når vi skal dra (drar som regel første turen til campingen 1 april) , men den blir da stående åpen i bunnen av kles skapet til avreise dag 😂

      1. Hahaha! Seriøst?! 😂 Det er både genialt og galskap, hehehe. Hmmm.. note to self: Pakk en liten bag til høstferien. Digg med alt som er gjort 😉👍

    2. For skittentøyet som har ligget i bagen i noen uker er plutselig blitt rent og fresht? Bli voksen da mann – det tar deg max. 2 minnutter å pakke ut av den feriebagen!

      1. Tenkte det sa seg selv at skittentøyet er et greit unntak da.. 😆 Men alt annet kan ligge. For ordens skyld: Skittentøy og bananskall tar jeg ut av bagen når jeg kommer hjem. Jeg er kanskje et surrehue, men jeg er ikke en gris 😂🐷

    3. Mannen her i huset kjører samme taktikk. Sist vi dro på hytta og hadde det litt travelt kom det: «flaks jeg ikke pakket ut av bagen sist tur». P.s dette er tre uker siden, bagen er enda ikke pakket ut av.

        1. Vi er mange som deg 😊. Kona prøver fortvilet å spørre hvor mange uker ho skal snuble i bagen min etter turer… Sist pakket jeg ut med en gang vi kom hjem og da lurte ho på om jeg var sjuk 😂😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg