Latterkrampe!

Som voksen er det ikke ofte man ramler over en god, gammeldags latterkrampe, men det skjedde faktisk flere ganger denne uka.

Jeg vet ikke hvorfor, men stemningen må ha vært spesielt god og stjernene må ha stått i nøyaktig riktig posisjon mens Christina og jeg spilte inn denne ukens episode av podcasten “Gjesterommet”, for sjeldent har jeg ledd så mye og hatt det så gøy som den lille timen opptaket varte. Også det sammen med kona da!

Det er jo helt skandale at et gift par skal kunne ha det moro sammen, spesielt etter å ha spilt inn over 40 podcast-episoder og vært sammen i snart 10 år, men det later til at stemningen bare blir bedre og bedre for hver sending.

Om du ikke har hørt podcasten før, anbefaler jeg å gi denne episoden et forsøk. Det er mulig ørene dine sprenges underveis, til lyden av Christinas hestelatter som går bananas, men jeg klarer i hvert fall ikke å høre på så god stemning uten å begynne å smile selv, og det er verdt et par rift i trommehinnen 😂

Så sjekk ut den dagsferske episoden av Gjesterommet, som har fått den lettbeinte tittelen: «46. Horegenser, mårrakaffe og latterkrampe».

Og du..? God helg! 😄🎉

Gjesterommet finner du:

  • iTunes
  • Spotify
  • I din podcast-app, søk opp: “Gjesterommet”
  • Eller klikk på linken under og hør episoden her 😊

 

1 kommentar
    1. søte sammen <3 jeg lurer på dere som jobber hjemme hvordan går dere ikke lei av hverandre? og eventuelt hvor ofte har dere alenetid? meg og samboeren min vi er begge hjemme så lure på hvordan dere gjør det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg