Kan jeg bli fit med Desirèe??

I går slapp katten endelig ut av sekken – jeg skal bli fit med Desirèe Andersen!

Desirèe er altså Norges kanskje beste treningsblogger og denne våren har hun tatt på seg et skikkelig hårete oppdrag: Piske ikke bare én, men TO utrente bloggere i form!

Og de bloggerne er altså yours truly, Mr. Pappakropp 2018 og den fantastisk morsomme Line Victoria “Supporterfrue” Husby.

Og det starter nå. Med én gang! Som passer utrolig dårlig, med tanke på at jeg var på en skikkelig hamburgersafari i helgen og er i mitt livs verste form. Som selvfølgelig betyr at det egentlig passer veldig bra. Jeg bare.. Det blir så mye blodslit. Det blir så lite sjokolade.

For jeg innser at hvis stakkars Desirèe skal ha noen som helst sjanse til å klare å piske meg i form til 23. juni, så må det jobbes. Hardt. Og jeg suuupergira!

For hennes slagord er at “det skal være lett å leve sunt”, og det kan jeg like. For jeg har absolutt ikke noe ønske om å leve på pulversuppe i 5 måneder, men etablere sunne og gode matvaner og hverdagsrutiner som på sikt blir en varig livsstil. En sunn livsstil som gir glede og energi!

Men det er klart, jeg kjenner jo også på motstanden. For i dag laget jeg en slags FØR-video for å ta status før vi setter i gang, og den videoen ble bare så utrolig mye verre enn jeg hadde håpet 🙈

Enda vet jeg ikke så mye om opplegget, men jeg skal møte Desirèe for første gang i morgen og gleder meg til å få vite mer. Og gruer meg. Mest. For Desirèe er et råskinn og jeg er en pudding 😅

Men det må til, for i det siste har energinivået stupt og jeg ønsker ikke å være en sånn fyr. Ønsker å være våken, glad og sunn for barna, ikke ligge og snorke med nesa i pastaskruene hver gang vi har spist middag. Men sånn er det nå.

Og denne FØR-videoen gir en ganske god indikasjon på det… 🙈🙈

Så ja, dette blir sjuuuukt spennende!

Drømmen er selvfølgelig å være så kvikk og rask innen St. Hans at selv Brad Pitt begynner å skrive hatefulle ting om meg på nettet, men samtidig så kjenner jeg jo på sjokoladen som ligger og flørter i skuffen. Den satans sjokoladen. Dette kommer til å bli tøft. Og spennende. Og moro! Og jævlig..

/ Kjør a, Bjarte! 💪

— > Sving innom den inspirerende bloggen til Desirèe Andersen

–> Se den fantastiske FØR-videoen til Line Victoria

15 kommentarer
    1. Lykke til! Håper du fremover etter hvert som du trener fokuserer på godfølelsen ved å trene, og at formen blir bedre, i stedet for hvordan kroppen ser ut 😊😊

      1. Absolutt! Målet med prosjektet er selvfølgelig glede, energi og helse, ikke å fokusere på kropp og BMI.

        Energien min er helt ute for tiden, jeg sover altfor lite og spiser for mye dårlig mat, så jeg gleder meg bare veldig til en helhetlig omveltning av hele livsstilen. Lagge masse sunn mat med god energi, sove mer, kose meg med trening, få mer energi til å leke med barna, få tilbake ansiktsfargen og piffen igjen 😄 Så det er absolutt formen som står i fokus, ikke bilringen. Men jeg skal ikke klage om den pakker snippesken og reiser avsted 😅👌

    2. Desireé er helt fantastisk! Er så heldig å ha jobbet med henne i samme bransje. Gled deg! Og lykke til!

    3. Heldigvis er ikke sjokolade helt utelukket fra kostholdet hvis du skal forholde deg til Desiree sine råd 😃 Alt er sunt i riktige mengder!

      Jeg har en boks med hennes ‘hjemmelagde smash’ i kjøleskapet, fint å ty til når søtsuget melder seg. En liten bit er nok for å tilfredsstille sjokoladebehovet, smaker supert! Jeg er ivrig bruker av nettsidene hennes😊

      Lykke til! Regner med at du oppdaterer oss på oppskriftene som kommer på favorittliste!

      1. Aaah, det høres jo helt supert ut! Og smash er jo det beste som finnes på kloden, så dette kommer jeg til å måtte prøve asap 😄
        Liker veldig godt trenings- og kostholdsfilosofien til Desirèe og nettopp derfor jeg også ønsket å henge meg på dette. Jeg er litt ferdig med sånn pulverdietter og strikte opplegg som bare tar vekk matvarer og fjerner livsgleden. Desirèe tenker helt motsatt og det har jeg veldig sans for! Hvis jeg skal klare å trene som en okse, kan jeg ikke spise som en halv kanin 😂

    4. Shit, jeg husker deg fra jeg jobbet på 7-eleven på søndagene da jeg var 15! Men stemmen var så annerledes ..!Du er en del pitcher høyere nå, ikke så hes..? Husker dere på dagen derpå-jakt etter nødproviant, de største bæreposene + 2-3 videoer (oh yes VHS). Men tilbake til det med stemmen, er det bare naturlig evolusjon? 😊

      1. Hahahahahaha!!!! 😂 Ja, det var garantert meg. Høres helt 100% treffsikkert ut. Vi kjøpte enorme mengder godteri og kebab, og leide alltid 2-3 filmer 😂😂 Fantastisk. Dette gjorde dagen min!

        Stemmen har nok endret seg endel, men i filmen over er den veeeeldig preget av en tøff helg i Danmark, der vi heiet hardt på Norge i håndball-VM og heiet oss hese, hehe.
        Nei dæven, dette var moro.
        High five til deg!!

    5. Hurra!!
      Eg heier på deg 🙌🏼🍀
      Liker fokuset; dette fikser du!
      Håpar du deler masse underveis, så kanskje du river med deg fleire i dragsuget 🙂

      1. Hurra! Tusen takk for det 😄
        Tanken, håpet og drømmen er selvfølgelig å klare å motivere andre til å henge seg på, men skal ikke gjøre dette til en blogg som bare maser på at alle andre må komme seg opp av sofaen også. Selv om det hadde vært utrolig moro om noen ville henge seg på 🥳

    6. Hva skjedde med dette prosjektet? Har vært innom både din og Line sin blogg, men minimalt med inspirasjon å finne. . Bedre om dere begge (eller alle tre, Desiree også) hadde lagt ut at dere droppet ut av dette, slik at folk som er innom bloggene for å få litt inspirasjon vet at det ikke er noe å hente.

      1. Hei du! Takk for at du skriver dette!! Jeg skal oppdatere dere om dette i dag eller i morgen. Prosjektet har gått på noen skjær i sjøen, men det skjer ting i kulissene. Beklager at ting har blitt som de har blitt, men oppdatering (og inspirasjon!) kommer 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg