Julekalenderbloggen er tilbake!

Det er 1. desember og i dag begynner endelig årets julekalendersesong! Sjokoladeluker, godteriposer, rampenisser og nyhetsbrev – hele verden har julekalenderdilla.

Og selvfølgelig julekalendere på TV. En av årets store karameller. Hver dag få en liten smakebit og følge en spennende historie gjennom 24 små episoder.

Og i år som i fjor og året før der, tenker jeg å føre en daglig julekalenderblogg! Der skal jeg ta opp det vi har sett i dagens episode og blir superglad for alle som henger seg på og kommenterer underveis.

Første året så vi på Snøfall sammen og spekulerte i alt som kunne komme til å skje. I fjor analyserte vi Linus i Svingen, som undertegnede hadde særs blandede følelser for #marvin 😆

Men i år, i år blir det en skikkelig GODBIT! For i år skal NRK sende Julekongen, og den har jeg aldri sett før! Jeg så bare noen få episoder da serien gikk i 2012, men jeg husker ikke annet enn at hovedpersonen hadde whiskystemme og at Christina elsket serien (hun så den alene på kveldstid mens hun ammet bebisen vår).

Så nå gleder jeg meg stort, og hver kveld frem til jul blir det konspiratoriske spekulasjoner og fjåsete analyser av hver minste lille ting i hver eneste episode av Julekongen 🤴

Og i kveld braker det løs! Så still inn TV-apparatet på NRK Super kl. 18.00 og stikk innom denne bloggen hver kveld for debrief og etterfest 😀

/ 23 dager igjen til jul!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg