Jeg skal være toastmaster!!

I 37 år har jeg ventet og i helgen kom endelig forespørselen jeg alltid har drømt om. Vil du være toastmaster i bryllupet vårt?

YEEEEES! I DO!

Jeg vet at mange ville fryktet noe sånt og ikke tatt jobben for 1 million dollar, men jeg kan faktisk ikke tenke meg noe morsommere enn å være toastmaster for en kveld.

Tenk så gøy da! Fyre av vitser fra hofta, kjøre opp stemningen og sørge for at to forelskede mennesker får akkurat den bryllupsfesten de har drømt om.

Det morsomme er at brudgommen er så livredd for å holde taler foran store forsamlinger, at han var kjempenervøs for å spørre om jeg kunne tenke meg å være toastmaster. Lite visste han at jeg har gått og drømt om denne dagen hele livet 😄

Jeg elsker å holde taler og har faktisk stått på stand-up-scenen et par ganger, men årene som småbarnsfattern har bydd på mye barnemat og hjemmetid, og veldig lite taler og moro. Så å endelig skulle få gleden, nei æren, av å være en slags konferansier på den viktigste kvelden i to menneskers liv, er utrolig stort for meg.

Bryllupet er ikke før til sommeren, men jeg gleder meg så mye at jeg allerede er i gang med å komme opp med teite vitser og spenstige sprell. For har man først fått dette hederlige oppdraget, synes jeg ikke det er annet å forvente enn at man går inn i det med nebb og klør.

Så tusen tusen takk for tilliten. Jeg lover å gjøre mitt aller beste for å ikke gjøre skam på æren dere har skjenket meg 😄🎉

// ❤️🍾

4 kommentarer
    1. Har lest deg etter at jeg begynte å blogge og tror du kommer til å gjøre en suveren innsats! Du er jo litt artig. Si i fra om det gikk bra så kan du jo få være toastmaster i mitt bryllup også hvis jeg noen gang skal gifte meg 😉

      1. Hahaha! Lett 😄
        Grattis med vanvittig suksess med bloggen i det siste. Helt rått å se på!! Brofist og manhug fra meg, vi gutta må stå sammen i en kvinnedominert bloggverden 😉😎

    2. Er det bare jeg som venter på svar fra Pappahjerte på Kokkejævels spørsmål???
      Tenk for en PR-gimmick!
      Og kanskje framtidig bryllupskonsept?
      Toastmaster-tips og menyforslag fra Pappahjerte og Kokkejævel???

      Må jo være tidenes TV-Show? En blanding av “Truls a’la Hellstrøm” og “Jan Thomas og Einar blir venner”!!???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg