Jeg har fått meg jobb!!

Dette blir så utrolig spennende!!

Jeg må nesten klype meg i armen for å skjønne at det er sant, for etter snart 6 år som blogger på heltid, har jeg fått meg en 100% stilling! Og nei, det er ikke nok en rar jobb i dette merkverdige influencer-universet, men en helt «vanlig» jobb! Med arbeidstider, sjef, sykemeldinger, tjenestepensjon og hele pakka.

Før jeg går videre, må jeg jo bare si at det er helt vilt at jeg har jobbet i over fem og et halvt år som pappablogger på heltid! Det er jaggu ikke verst for en mann som i utgangspunktet hatet barn 😆

Jeg er så ekstremt takknemlig for alle dere som har fulgt denne bloggen over flere år. Dere som har fulgt oss gjennom tykt og tynt, og gjort det mulig for meg å leve av bloggen.

Jeg har ikke tenkt til å gi meg med bloggingen altså. Å nei nei, det går ikke. Jeg har blitt altfor glad i bloggen og alle dere som leser den, til å slutte å skrive den. Men jeg kommer til å skrive sjeldnere enn før.

Istedenfor 6-7 innlegg i uka, blir det kanskje 2-3 i uka. Kanskje mindre, kanskje mer – vi får se. Inntil videre er jeg mest opptatt av å komme godt i gang i den nye jobben og lære meg alt som må læres.

Og det er mye, for jeg har fått en vanvittig kul jobb i et helt rått firma! Ikke bare det, men jeg har fått med en ganske fancy tittel på kjøpet også.

Klar?

Peter Kihlman, Brand Manager i Hekta På Tur.

Klinger bra, hva? I love it! 😍🎉

Hekta På Tur er en familiedrevet nettbutikk som holder til i Stokke. Det er en supertrivelig gjeng med en visjon om å gi bedre turopplevelser for kvalitetsbevisste friluftsfolk, nybegynnere og «fjellfanter».

Jeg begynte i stillingen allerede på mandag, og etter snart 6 år med hjemmekontor var det en utrolig merkelig følelse å sette seg i bilen for å kjøre til jobb på morgenkvisten. Men fy søren, det føltes bra! Så langt har jeg hatt noen fantastiske dager på jobb og jeg gleder meg til mer! 😄

Jeg må innrømme at jeg har vært veldig spent på hvordan overgangen fra hjemmekontor til arbeidsplass skulle bli, men det har gått over all forventning. Jeg digger å være med i markedsmøter, jobbe med produkter, kunder og sosiale medier for noe annet enn min egen blogg.

Og det er altså så gøy å ha kollegaer igjen! De siste årene har det liksom bare vært Christina og meg, og vi møtes jo resten av dagen uansett, så det er en stor glede å ha nye folk å sparre med.

Jeg må også innrømme at det har vært utrolig deilig for hjernen. Med blogg er man i konstant eksamensmodus, men en «vanlig» jobb kan man legge fra seg når man går for dagen. Det likte hjernen godt.

Men nå må runde av her. Må preppe kaffemaskinen, lufte Teo og prøve å komme meg i seng ikke altfor sent. Skal tidlig opp i morgen, vet du. Ut i bilen før fuglene fiser, kaffen på termokoppen og P3 på radioen på vei til jobb.

Og jeg gleder meg 😊❤️

Gjør Peter glad –> Følg Hekta På Tur på Facebook

8 kommentarer
    1. Gratulerer med jobb!!

      Handlet masse fra Hekta på tur. Elsker at dem sender med både bøff og sjokolade 😀

    2. Grattis med jobb og velkommen til vanlig liv 😆
      Men skjerpings om Gjesterommet havner nederst på pri-lista! Helt avhengig nå! Ukas høydepunkt! Skjerpings skjerpings!

    3. Gratulerer med ny jobb! Greit at bloggingen minsker for den får man ikke lest i bilen… Podcasten derimot! Er jo ingen som kan måle seg med dere 🙂 Nydelig å høre på hestelatter i køen på vei hjem 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg