Iskald sjokkstart!

Det er dag 1 av Fit for fight, prosjektet der Desirèe Andersen skal piske Line Victoria og meg i form over de neste 5 månedene. Og for å vise at jeg mener alvor, kom jeg i dag opp med en idé.

Ikke en spesielt god idé, men en idé.

For å virkelig gi slipp på mitt gamle liv og sparke i gang denne omfattende reisen fra underskudd til overskudd, trenger jeg en helt ny start.

En renselse.

En dåp, om du vil.

Og hvor bedre å gjøre noe sånt…

enn i havet.

Med tanke på at det er 3 minusgrader, snø og bikkjekaldt, kan vi være enige om at det var bortimot den dummeste ideen jeg kunne kommet opp med.

Det føltes selvfølgelig riktig mens jeg satt inne i 22,5 grader og drakk te, men 20 minutter senere, da jeg sto utendørs i minusgrader med badeshorts, crocs og frost i barten… not so much.

Men jeg er en mann av mitt ord og har virkelig lyst til å vise at jeg er klar for å gi alt for dette prosjektet.

Så derfor:

(klikk på video under)

Musikk: Philter – The Mountain King (lånt med tillatelse) ❤️

 

–> Følg reisen videre med Desirèe Andersen, Line Victoria og meg i tidenes utfordring uten filter – FIT for FIGHT! 🎉

17 kommentarer

Siste innlegg