Hvor skal jeg? Hva skal jeg??

Denne uka tikket det plutselig inn en tekstmelding fra Line Victoria ”Supporterfrue”: 

Hæ?

Så jeg klikket meg inn på bloggen hennes og leste –> ”Hevnen er søt”

Dobbelt-HÆ?!

Så nå har altså Line Victoria planlagt et eller annet faenskap som jeg skal være med på, som hevn for at jeg dro henne med på en juice-challenge hun ikke var helt klar for… Gulp 🙈

Jammen.

Jeg kan jo ikke.

Jeg har jo.

Jammen.

Jeg tok meg selvfølgelig ikke tid til å lese hele innlegget, før jeg løp bort til Christina og sa at jeg kan jo ikke bare reise fra barn og kone og –

Et fårete smil.

Et hode som sakte nikker.

To øyebryn som heves og senkes i takt med at smilet går over i et ulvete glis.

Hun er med på det.

Dobbelt-gulp.

Så ja, i morgen tidlig skal jeg altså på tur. Aner ikke hvor, aner ikke hvorfor. Men jeg har med meg klær og pass. Og jeg kommer tilbake på kvelden. Eller lørdag. Eller søndag. Aner ikke.

Så frem til da, får dere kose dere med en rykende fersk episode av Gjesterommet podcast!

I denne episoden får Christina latterkrampe av en gave jeg har med (seriøst, du høre det første minuttet 😂).

Det blir også litt prat om juiceuka og Christina forteller at vi skal på ferie til hytta til eksen hennes(!!). Også blir det litt om gigantiske edderkopper, sladrete naboer, fjernkontrollen og svigers.

Kos dere da, så snakkes vi!

 

Hør Gjesterommet på: iTunes – Spotify – Soundcloud – eller søk oss opp i din podcast-spiller 👍

Og følg Gjesterommet på Facebook

NB! Heng med ferden i morgen, hvor enn den går på Snapchat –> Pappahjerte

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg