Hva har skjedd med forholdet?

Jeg vet ikke jeg, men det virker ikke som om Christina og jeg er nyforelsket lenger.

Misforstå meg rett, vi har det bra og elsker hverandre og alt det der, men selve nyforelskelsen tror jeg kanskje har lagt seg litt.

Det innså jeg da jeg gikk gjennom bildene på mobilen i dag. For i helgen var jeg på tur med jobben og når man er borte fra hverandre i tre dager, pleier det jo å gå noen bilder og meldinger. Før var det så mange bilder, statusoppdatering, selfies, hjerter og susse-emojier at du kunne fått hull i tennene.

Men nå..?

La oss bare si at da jeg gikk gjennom mobilen for å se på bildene jeg hadde mottatt fra Christina i løpet av helgen, gikk det for alvor opp for meg at vi har beveget oss fra “nyforelsket” til “godt etablert”.

Dette var et typisk bilde jeg kunne få før:


Tekst: “Halla kjekken! 😘 Hva gjør du? Tenker på deg 😘❤️

 

Eller:


Tekst: «Heeeei! 😍 Er på fest med jentene, savner deeeeg 😘❤️🎉»

 

Eller:


Tekst: “Voff voff – går det bra, gutten min? ❤️ Her er to som gleder seg veeeeldig til du kommer hjem 🙋‍♀️🐶😘🤩

 

Men nå derimot…

Hold deg fast og gjør deg klar for de vanvittige kjærlighetserklæringene som tikket inn i løpet av helgen:

Tekst: “Like svær som foten min!!”

 


Tekst: “Klar for julen 2020”

 


(ingen tekst, ingen forklaring..)

 

En død rotte og medikamenter – virker mer som en rolig advarsel fra mafiaen enn en hyggelig kjærlighetserklæring 😆

/ Etablerte nå 👍

14 kommentarer

Siste innlegg