Google avslører!

Et raskt søk avslørte hva som er viktigst i livet mitt for tiden 😆

Har du noen gang googlet deg selv? Det er ganske rart. Plutselig dukker det opp gamle håndballkamper du spilte for 20 år siden eller en skoleavslutning du ikke er superstolt av.

Hver gang jeg får meg ny telefon, mac eller andre elektroniske innretninger som ikke enda er blitt logget på noen kontoer, gjør jeg noe moro. Stikker innom Google og søker opp “Pappahjerte”.

Da kommer en liste over de tingene folk flest søker etter når de leter opp Pappahjerte på google.

Og i dag var jeg nysgjerrig. Hva dukker opp øverst på lista? Er det Christina? Er det barna?

Før har det vært ting som:

  • “Pappahjerte barn alder”
  • “Pappahjerte Bloggerne”
  • “Pappahjerte lønn”

Men etter dagens søk må jeg si at NÅ begynner vi å snakke her. Dere forstår meg virkelig og hva som faktisk er viktigst i livet mitt for tiden 😂

 

/ Pappahjerte + taco = Sant 🌮❤️
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg