Gjesterommet er tilbake!

Etter en lang sommerferie med crocs og sandaler er vi endelig på luften igjen 🎉

Og jeg vet ikke om det er fordi det er lenge siden sist eller om det er sommergleden som spreller i kroppen, men jeg tror dette er den beste episoden vi har laget til nå.

Så utrolig mye fjas og moro! Og tilløp til småkrangling ble det også. Men sånn går det når Christina begynner å stille vanskelige spørsmål midt i sendingen.

Og mens jeg har deg her, må jeg bare få takke alle som har sendt meldinger i løpet av sommeren og etterspurt nye episoder av Gjesterommet. Så utrolig moro at så mange av dere er så engasjert!

Likte spesielt da jeg svarte på en kommentar at det kommer ny episode denne uka og svaret lød:

– ”Det var f*** meg på tide”.

Så enten du har gledet deg eller aldri har hørt på podcasten vår før: Her er episode 27 av Gjesterommet, som for øvrig har fått den klingende tittelen: ”Baksnakking, sopp og skjøteledning” 😆

Episoden finner du på Spotify, iTunes, via denne linken, i din podcast-app (søk etter “Gjesterommet”) eller rett her i innlegget. Enjoy! 😊

// Happy lytting, hilsen to sommerfjes 😊😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg