FRA đŸ˜€ TIL 😄

Jeg var fresende forbannet da jeg satt meg ved tastaturet. Hvor lang tid skal den helsikes bedriften bruke pÄ Ä svare?!

Det var like fÞr jeg troppet opp pÄ kontoret deres og la igjen en varm ruke pÄ trappa. Jeg har ventet siden 21. desember!!

Ja vel, sĂ„ har det vĂŠrt juleferie i mellomtiden, men speilet dere solgte meg var Ăždelagt og jeg vil ha nytt! NÅ!

Og da jeg ikke kom gjennom pÄ telefonen, tok jeg til tastaturet. Scrollet meg gjennom nettsiden og oppdaget en kundechat. Hah! NÄ skal de jÊvlene fÄ.

”Hei! Jeg sendte dere en klagesak pĂ„ et speil fĂžr jul, men har ikke hĂžrt noe siden 21. desember!! Saken skulle liksom sendes til ”Kategoriansvarlig”, men sĂ„ ble det stille. Hva skjer??”

Det tok ikke lang tid fĂžr jeg fikk svar.

”Navn og ordrenummer?”

Psssh, kjĂžss meg. Det er bare noe dere sier for Ă„ kjĂžpe dere tid. Du vet like godt som meg at dere ikke har lĂžfta en finger siden midten av desember. Elendige speilsvindlere, tenkte jeg.

Jeg har aldri fÞr vurdert Ä bruke bloggen min til Ä sverte en bedrift for dÄrlig kundeservice, men utÄlmodig, trÞtt og kaffetÞrst som jeg var, fÞlte jeg at tiden var inne. Andre mÄ advares mot slike bedrifter. Som ikke tar ansvar eller bryr seg om kundene sine. Bare drar ut tiden og hÄper at du forsvinner.

Det gikk litt tid.

“Hva skjer??” spurte jeg utĂ„lmodig. Den gjennomgĂ„ende bruken av doble spĂžrsmĂ„lstegn og utropstegn var tilsiktet. La det ikke vĂŠre noen tvil: Pappa er drittlei. NĂ„ mĂ„ dere levere! Ellers


SĂ„ fikk jeg svar:

”Vi har tatt opp dette med kategoriansvarlig og..”

Jeg visste allerede svaret fĂžr jeg leste noe mer. NĂ„ kom det noe bullshit.

Men neida:

“
 vi skal selvfþlgelig ordne et nytt speil til deg!”

Hmm?

SÄ fulgte en lang utgreiing om speilets opprinnelse, om produkter med CE-godkjenning, fabrikkrutiner og jeg vet ikke hva, men sjeldent har jeg sett en mer rÞddig og hÞflig utredning pÄ en surmaget klage.

Og det var selvfÞlgelig helt krise, for nÄr man allerede har jazzet seg opp, sitter man plutselig der med masse aggresjon, men ingen steder Ä gjÞre av det.

Og jeg var ikke klar for Ä gi meg helt enda, sÄ jeg prÞvde meg med et lite stikk til:

“Jaha, det er jo supert, men hvorfor har jeg ikke hĂžrt om dette fĂžr nĂ„?”

Da ble det stille. 1 minutt. NĂ„ har jeg dem, tenkte jeg.

SĂ„ tikket det inn en mail.

“Hei, beklager at det tok litt tid, men nĂ„ har jeg sendt deg kopi pĂ„ mailen vi sendte deg 30. desember, der vi bekrefter at klagen tas til fĂžlge og at vi sender deg et nytt speil sĂ„ fort vi kan. Du har ogsĂ„ fĂ„tt oppgradert speilet til en stĂžrre modell, slik du Ăžnsket, helt uten mellomlegg”


mail?

Hva for no


*finkjemmer innboksen*

Ă…Ă„Ă„Ă„ sĂžren


Og det, mine damer og herrer, er selve definisjonen pĂ„ “opp som en lĂžve, ned som en skinnfell” 😆🙈

SĂ„ takk til Right Price Tiles for dagens beste kundeservice 😄


og sorry for at jeg oppfĂžrte meg som en gammal surpung đŸ‘ŽđŸ»âœŒïž

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg