FRA 😤 TIL 😄

Jeg var fresende forbannet da jeg satt meg ved tastaturet. Hvor lang tid skal den helsikes bedriften bruke på å svare?!

Det var like før jeg troppet opp på kontoret deres og la igjen en varm ruke på trappa. Jeg har ventet siden 21. desember!!

Ja vel, så har det vært juleferie i mellomtiden, men speilet dere solgte meg var ødelagt og jeg vil ha nytt! NÅ!

Og da jeg ikke kom gjennom på telefonen, tok jeg til tastaturet. Scrollet meg gjennom nettsiden og oppdaget en kundechat. Hah! Nå skal de jævlene få.

”Hei! Jeg sendte dere en klagesak på et speil før jul, men har ikke hørt noe siden 21. desember!! Saken skulle liksom sendes til ”Kategoriansvarlig”, men så ble det stille. Hva skjer??”

Det tok ikke lang tid før jeg fikk svar.

”Navn og ordrenummer?”

Psssh, kjøss meg. Det er bare noe dere sier for å kjøpe dere tid. Du vet like godt som meg at dere ikke har løfta en finger siden midten av desember. Elendige speilsvindlere, tenkte jeg.

Jeg har aldri før vurdert å bruke bloggen min til å sverte en bedrift for dårlig kundeservice, men utålmodig, trøtt og kaffetørst som jeg var, følte jeg at tiden var inne. Andre må advares mot slike bedrifter. Som ikke tar ansvar eller bryr seg om kundene sine. Bare drar ut tiden og håper at du forsvinner.

Det gikk litt tid.

“Hva skjer??” spurte jeg utålmodig. Den gjennomgående bruken av doble spørsmålstegn og utropstegn var tilsiktet. La det ikke være noen tvil: Pappa er drittlei. Nå må dere levere! Ellers…

Så fikk jeg svar:

”Vi har tatt opp dette med kategoriansvarlig og..”

Jeg visste allerede svaret før jeg leste noe mer. Nå kom det noe bullshit.

Men neida:

“… vi skal selvfølgelig ordne et nytt speil til deg!”

Hmm?

Så fulgte en lang utgreiing om speilets opprinnelse, om produkter med CE-godkjenning, fabrikkrutiner og jeg vet ikke hva, men sjeldent har jeg sett en mer røddig og høflig utredning på en surmaget klage.

Og det var selvfølgelig helt krise, for når man allerede har jazzet seg opp, sitter man plutselig der med masse aggresjon, men ingen steder å gjøre av det.

Og jeg var ikke klar for å gi meg helt enda, så jeg prøvde meg med et lite stikk til:

“Jaha, det er jo supert, men hvorfor har jeg ikke hørt om dette før nå?”

Da ble det stille. 1 minutt. Nå har jeg dem, tenkte jeg.

Så tikket det inn en mail.

“Hei, beklager at det tok litt tid, men nå har jeg sendt deg kopi på mailen vi sendte deg 30. desember, der vi bekrefter at klagen tas til følge og at vi sender deg et nytt speil så fort vi kan. Du har også fått oppgradert speilet til en større modell, slik du ønsket, helt uten mellomlegg”

…mail?

Hva for no…

*finkjemmer innboksen*

Åååå søren…

Og det, mine damer og herrer, er selve definisjonen på “opp som en løve, ned som en skinnfell” 😆🙈

Så takk til Right Price Tiles for dagens beste kundeservice 😄

…og sorry for at jeg oppførte meg som en gammal surpung 👴🏻✌️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg