Førjulskos i sofakroken

Reklame | Polarbrød

Jeg vet ikke helt hva som skjedde før julen i fjor, jeg husker bare at vi ikke rakk halvparten av det vi hadde gledet oss til.

Slik som julefilmer. Jeg elsker julefilmer og i fjor hadde vi planer om å se alle favorittene i god tid før jul. Home Alone 1, Home Alone 2, Love Actually og The Holiday. Minst. Gjerne flere.

Jeg tror ikke vi så én av dem..

Julefilmer, juleverksted, julekos og hygge – alt druknet i julesykdommer og julestress.

Men i år skal det bli annerledes. Derfor overrasket jeg denne uka Christina og barna med førjulsfilmkveld!

Vi startet like gjerne med en skikkelig julete familiefilm: Ludvig & Solan – Jul i Flåklypa!

Til filmen serverte jeg et nøye utvalgt koldtbord av fristelser. På menyen sto ferskt brød med diverse deilig pålegg, eplejuice, frukt, grønt og litt snacks.

Siden det snart er jul og alt, dekket jeg på med Polarbrøds ”Julehjerte”. Dette er hjerteformede, saftige og velsmakende Polarbrød som slippes eksklusivt nå før jul.

Julehjerte ser ut som en vaffelplate, men består av saftig brød som egner seg perfekt til lange frokoster, på matpakka eller som kveldsmat til en koselig julefilm.

Får du ikke tak i julevarianten, kan jeg også varmt anbefale helårsfavoritten Fullkorn. Full av fiber og deilig smak, akkurat like god som julehjertene, bare litt grovere. Og rund.

Så med alles favorittpålegg på blingsene og litt snacks på lur, var det duket for årets første julefilm. Og gjett om vi koste oss!!

Én film unnagjort, så i år er vi godt i gang! Neste film på menyen tror jeg blir Polarekspressen, og så tar vi Love Actually etter barnas leggetid på fredag. Good times!

Det er jo 2. desember allerede og ingen tid å miste, så tjuvstart julefeiringen allerede nå. Sett på en film, finn frem noe godt og kos dere i sofakroken.

Og husk at Polarbrød Julehjerte og Polarbrød Fullkorn smaker like godt til frokost, på tur og på matpakka, som til film 😉

/ Nyt førjulstiden 🙂

8 kommentarer
    1. Disse er kjempegode 🙂😀 2 åringen her elsker de 🙂. Var veldig glad når disse kom tilbake i sommer, men da ble de kalt kløver 😉, så forsvant de litt å kom igjen som julehjerter denne julen og 😍❤️. Gode og sunne, godt å bytte litt når en blir lei av vanlig brød.

      1. Yes! Og for en trøtt far på en mandag morgen, var de også langt raskere å behandle enn et brød som må skjæres og smuler som må børstes, hehe.
        Et Julehjerte med en klatt rømme og en dæsj jordbærsyltetøy asså, da er jeg i himmærn 😀

    2. Julehjerte… *hehe* De vaffel-polarbrødene har da vært i salg lenge, har bare fått en annen pose. :o) Men koooooselig med filmkveld for hele familien med noe godt attåt da!

      1. Haha, ja de har kanskje det. Da er jeg glad for at de bare byttet emballasje og ikke laget en sånn julespesial med altfor mye smak av nellik, kardemomme eller andre julesmaker, er så mange som går i den fella der. Kjøpte en julesaft denne uka som smakte drinkmix 😆

        Jepp, filmkvelder er så hygge! Blitt altfor lite av det det siste halvåret, så nå satser vi på å få sett mye film før jul 🙂 🙂

      1. Haha, blir fort en sell-out når man lever av reklamen 🙂
        Tenker det er greit så lenge jeg reklamerer for produkter jeg kan stå inne for, men begynner det å dukke opp kredittkort og forbrukslån har du min fulle velsignelse til å tuppe meg i nøttene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg