Er gnagsårplaster bare tull?

Reklame | Compeed

Jeg tok testen og resultatet var mildt sagt overraskende!

For i år har jeg et samarbeid med Compeed. De lager fantastiske gnagsårplaster som sitter på huden som en klegg. De har flere plastre til ulike formål, men er det egentlig noe vits med gnagsårplaster?

Jeg mener, kan man ikke like gjerne bare bruke vanlig plaster? Hva er det liksom et gnagsårplaster kan gjøre som ikke et helt vanlig plaster kan? Sitter det bedre? Holder det lenger? Er det egentlig noe bedre mot gnagsår enn et helt vanlig plaster?

Det ønsket jeg å finne ut av og la derfor ut på løpetur! På den ene hælen hadde jeg et Compeed gnagsårplaster, skreddersydd for en slik anledning.

På den andre hælen hadde jeg et smileyplaster jeg fant i skuffen til ungene. Lystig og fint, men funker det til noe annet enn skrubbsår og sommerknær?

DET ville jeg finne ut av. Og sånn gikk det!

Klikk her for å se video eller i innlegget under:

Så der har dere det altså: Compeed sitter!

Smileyplasteret ser kanskje morsomt ut, men det havnet også under foten(!) i løpet av få minutter. Hvordan det er fysisk mulig aner jeg ikke, alt jeg vet er at Compeed satt som limt og ga full komfort hele veien.

 

Sving innom compeed.no for gnagsårplaster som faktisk funker 😉

/ Tommel Hæl opp!

5 kommentarer
    1. Kan heller anbefale wright sokker (gnagsårsokker) og en gnagsår balm (glide). Da slipper man alt engangsopplegg som plaster og lignende! Har brukt både sokker og balm under løp og det funker mye bedre enn plaster.

      1. Takk for tips, det skal jeg sjekke ut. Gnagsårplaster er for øvrig veldig fint til andre ting enn løping da, som f.eks bryllup og 17.mai. Dressko/bunadssko kan plutselig bli mannevonde og da er det greit å ha plaster i veska 🙂

    2. Gnagsårsplaster faller av meg samme dag omtrent! Spesielt hvis jeg svetter. Så jeg leter fortsatt etter et bedre alternativ enn Compeed. Har prøvd alle versjonene de har og gjør akkurat det som står man skal gjør når man tar de på. Har til og med fått andre til å ta på gnagsårsplaster for meg i tilfelle jeg gjorde det feil. Faller av uansett. Kjedelig med gnagsår og bruke masse penger på noe som faller av ☹

      1. Jøss, det har jeg aldri opplevd. Har snarere det tvert motsatte problemet: Gnagsårplasteret sitter så godt på, at det føles som jeg river av huden når jeg tar det av 😆

    3. Jeg bruker sportstape men disse har gått litt ned i kvalitet i det siste. Satt utrolig godt på før og falt ikke av på mange dager. Gnagsår plaster syns jeg ikke er så behagelig å ha på siden de ofte roller seg i kantene på meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg