Det beste med å reise bort

(Bilde: Vixen)

 

Det beste med å reise bort,

det er å komme hjem til dere igjen.

Mine to små apekatter.

Synke ned i sofaen og bare holde rundt dere.

Vite at gjengen er samlet igjen.

For hver gang vi skal bort, tenker jeg at nå skal det bli godt å komme seg litt bort. Få litt pusterom og bryte opp rutinen.

Men hver gang jeg er borte, tenker jeg bare på dere.

Og når jeg ser dere igjen for første gang, er det som å møte kongen. Kan nesten ikke tro at det er dere.

Den første klemmen føles som en million kroner og det eneste jeg klarer å tenke er at nå blir det lenge til neste gang. Vil ikke reise fra dere igjen. For en dag uten barna, er en dag nærmest tapt.

Jeg liker meg på kjendisfest, koser meg på guttetur. Trives godt i norsk natur og elsker nye byer. Men aller mest koser jeg meg her. Med dere.

/ Borte bra.. ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg