Den fine lappen på skolen

Da jeg hentet eldstemann på skolen i dag, så jeg denne lappen henge på flere av dørene. Og jeg vet ikke jeg, den bare smeltet meg umiddelbart. Tenk så fint at barna våre får slike fine holdninger og verdier prentet inn med skolemelka.

Hver gang de går inn døra til klasserommet, hver time, hver dag. Nestekjærlighet og likeverd.

Og i disse valgtider slår det meg at hadde dette vært valgplakaten til et politisk parti, hadde de fått min stemme på flekken 😊

/ I dette klasserommet landet er alle like mye verdt ❤️

P.S. Blitt tipset om at plakaten ligger i utskiftsvennlig versjon her

2 kommentarer
    1. Veldig fint budskap .

      Her har vi alle mye å lære. Både barn å voksne. Denne burde henge på alle skoler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg