Den beste gaven ❤️

I dag fikk jeg den beste farsdagsgaven en mann kan få 😊

Og nå tenker du kanskje: Aha ja, er det et sponset opplegg, dette eller? Som i: Den beste farsdagsgaven er selvfølgelig… 3-pack herresokker fra Dressmann til kun 99!

Men nei da.

Den beste farsdagsgaven er å bli satt pris på.

Å få våkne opp til barn som kaster seg om halsen på deg og sier at du er den beste pappaen i verden. Som kommer med lure smil til frokostbordet, med hendene bak ryggen. Som tryller frem hver sin gave til pappa, med de stolteste smil i verden.

Her i huset har vi nemlig en tradisjon ved slike anledninger. Vi tar med barna på butikken, så kjøper de én gave hver av noe de vet at mamma eller pappa liker. Og det slår aldri feil, for barna kjenner tydeligvis pappaen sin skremmende godt.

Av den ene fikk jeg peanøttsmør (#peanøttsmørogbananermagisk) og av den andre: Snickers! Også hadde de kjøpt en liten bonus-fellesgave som alle kunne dele på, så til frokosten i dag ble det: Litago banansplitt!

Den var veldig god, og selvfølgelig enda bedre når den nytes til synet av to forventningsfulle og stolte barn som stirrer på deg med store øyne og gleder seg til å høre hva du synes om hver eneste slurk.

Og mens jeg satt der og nøt en deilig frokost med mine tre favorittpersoner i verden, nikket jeg stolt til meg selv fordi jeg nok et år tydeligvis har gjort meg fortjent til gaver fra de to små apekattene.

Ikke at jeg trenger gaver, sånn egentlig, for de beste gavene jeg har fått og noensinne kommer til å få, satt rundt bordet med hver sin matchende banansjokoladebart ❤️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg