Be for Peter

Hele denne uka har Christina hatt kink i nakken. Og det har vært et helvete. For meg.

Ja da, jeg vet hva du tenker: Din egoistiske jævel, kona di har vondt i nakken og du klager over at det er verst for deg?!

Det høres kanskje ikke bra ut, men har du møtt Christina med kink i nakken? Hun blir som et vilt dyr i et bur, som noen har pirket borti med en pinne. Hun freser, hun biter, hun skal absolutt ikke klappes.

Så denne uken har jeg listet meg rundt i mine mykeste sokker. Ikke gjort en flue fortred, bare prøvd å gå i ett med omgivelsene. Ikke tenk på meg, jeg bare bor her jeg.

Det er jo selvfølgelig kjipt at hun har det vondt, men jeg har prøvd å massere, vi har prøvd med varme beslag og rare oljer, men ingenting fungerer. Dette vet vi nå. Hun trenger hjelp fra en eller annen mannevond leddknekker som kan behandle henne som en biffhammer mot et stykke kjøtt.

Men inntil videre bare utsetter hun og håper på et mirakel, så frem til hun faktisk plukker opp telefonen er det til dels «selvvalgt» at kinken fortsatt sitter i. Hun kunne vært kvitt den nå, hun bare ser an én dag til. Og én dag til. Og jeg begynner å gå tom for myke sokker.

Men alt det der hadde vært fint og flott, hadde det ikke vært for én ting.

Én grusom tanke som slo ned i meg i går kveld.

Så jeg sjekket kalenderen og fikk min verste frykt bekreftet.

Du skjønner, Christina med kink i nakken er kanskje som en illsint grevling, men Christina med PMS er som en ildsprutende drage. Og til uka kommer dragen på besøk.

Og hvis ikke kinken har gitt seg før PMS-en slår til…

Måtte Gud hjelpe oss alle.

Da slippes villdyret løs.

3 kommentarer
    1. Ha.ha…gode Gud sier jeg, søk dekning. En løve med torn i poten og kink i nakken. Selvfølgelig skal jeg be. 🙏😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg