Årets skumleste Halloween-kostyme?

Ville ikke du blitt livredd om denne dukket opp på døra? Nettopp!

Varulver

Spøkelser

Vampyrer

Hekser

Troll

Skal det liksom være skummelt? Pøh!

Tradisjonelle Halloween-kostymer virker kanskje skumle og fryktinngytende for barna, men for oss voksne preller de av som vann på gåsa.

Derfor la jeg hodet i bløtt for å finne et Halloween-kostyme som kunne skremme vannet av oss voksne. Og enda bedre om det kan skremme bare voksne, men ikke barna!

Det viste seg å være en skikkelig utfordring, for hva er det alle voksne frykter, men som ingen barn er redd for? En klassisk tyv med brekkjern og kniv er jo alle redd for, men en svane er liksom ikke skummel for noen.

Så jeg måtte dypt ned i tenketanken. Tenke og tenke.

Hmm..

Nja…

Nei.

Eller…?

Nei.

Vent litt..

Jeg har det!

JEG HAR DET!!

Men et sånt kostyme finnes ikke på lager, så derfor måtte jeg lage det selv.

En rask tur på butikken og litt rolig klipping og liming senere, så var kostymet klart. Og det ble perfekt.

Er du klar?

Jeg lover deg, det er dritskummelt.

Men du er klar?

Ok, her kommer det:

/ Hekser og «skumle» vampyrer gir meg et smil helt ut til øra,

men mitt hjerte fryser til is så fort kemneren kommer på døra 😱🎃

3 kommentarer
    1. Pappa gikk fullt ut som Jigsaw i år, han skremte en gutt/ungdom i døra så han gutten ga pappa godteriet i stede 😛 Trur han gutten misforsto kordan det foregikk i det han ble skremt ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg