Årets kuleste julepynt!

Glad i Tre nøtter til Askepott? Sjekk ut den her!!

Tidligere denne uka fikk jeg tips fra en leser om at innsatte i Halden Fengsel har laget årets kanskje aller kuleste julepynt for alle oss Askepott-fans. Jeg ble jo selvfølgelig nysgjerrig og klikket meg inn i nettbutikken.

Jeg ble umiddelbart forelsket og 2 sekunder senere var ordren lagt inn. Bare se her!

«Askepotts gåte» er en snakkeboble i porselen, håndlaget av innsatte i Halden Fengsel.

I skrivende stund er det bare 11 stykk igjen på lager, og noe sier meg at de kommer til å bli revet vekk på sekunder. Så her er det førstemann til mølla for alle Askepott-fans!

Jeg er i hvert fall suuuuperglad for å ha sikret meg en av disse til vårt juletre, pluss en til i julegave til en heldig person der ute 😉 #hemmelighemmelig

–> Sjekk ut Askepotts gåte her (ikke sponset)

 

/ Askepååååått! 👸❤️🎄

8 kommentarer
    1. Sikret meg slike sist jul, både til meg selv og til julegaver. De er kjempefine <3 Hele nettsiden deres låste seg i flere timer da jeg skulle kjøpe, så stor var pågangen!

    2. Der den er fra altså 😍
      Fikk den i pakkekalender for mange år siden og henger alltid godt synlig på treet 🎄

    3. Har prøvd å få tak i denne i flere år men er alltid utsolgt 🙁 Den er så nydelig fin for oss askepott fans!

    4. Wheeee!
      Takk for tips. Jeg kjøpte tre stykker. Leser at andre har hatt problemer med å få kjøpt, så jeg håper at det gikk igjennom og at de har på lager.

    5. Hei! Så artig å lese om snakkeboblen “vår” her!! Jeg er i mammapermisjon nå, men er ellers det som kalles verksbetjent ved keramikkverkstedet i Halden fengsel. Vi har laget denne julepynten i mange år, og etterspørselen er fortsatt så stor at vi har begynt å produsere den ved flere avdelinger i fengselet. Det er alltid gøy å fortelle innsatte at de blir revet vekk fra nettbutikken omtrent i det de legges ut! Ikke minst er det supert for de innsatte å oppleve at de kan lage noe som folk synes er fint og verdifullt:)
      Ønsker deg og dine en fin jul! Askepott 4ever!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg