Årets julegave til Harry Potter-fans!

Reklame | Lekekassen

Snakker vi seriøst tidenes kuleste julegave?! 🧙‍♂️

Helt siden dagen jeg først ble kjent med den pjuskete gutten som bodde i et bøttekott under trappa til tanta og onkelen sin, har Harry Potter-universet hatt noe magisk over seg (ba dum tss).

Det er flyvende sopelimer, svart magi, heksebrygg, rumpeldunk, drager og demoner. Men kulest av alt: Harrys usynlighetskappe.

Jeg har mange ganger drømt meg bort i tanker om hvor moro det kunne vært å være usynlig. Snike seg inn til folk og spionere på dem, stjele fra butikken, spenne bein på folk, luske seg inn på dyr i skogen, få ting til å sveve i løse luften og skremme livsskiten av folk.

Det finnes sikkert nyttige bruksområder for noe sånt også, men alt jeg kommer på er pranks og mindre lovbrudd. Jeg mener, herregud, ingen hadde vel savnet et par hundretusen som plutselig forsvant helt sporløst fra et bankhvelv? 😜

Med usynlighetskappen skulle jeg også gjort den ene tingen alle i verden drømmer om: Smugle med meg en liten saks og uten at noen merker det, snauklippe Donald Trump.

Jeg ville også sneket meg lydløst inn bakdøra på isbilen og spist opp all innmaten, før jeg hadde rullet ut igjen, sprengmett og lykkelig.

Inntil videre finnes det dessverre ingen ekte magisk usynlighetskappe, MEN nå har det kommet noe som er nesten like bra: Harry Potter Usynlighetskappe!

Kappen fungerer som en green screen, som gjør at alt under kappen forsvinner når man ser det på mobilen. Hvor kult er ikke det? Jeg kan se for meg at en slik usynlighetskappe vil skape VELDIG mye moro for store og små.

Usynlighetskappen er nominert til «årets leke 2019» og med god grunn.

Bare se her!

Dette er i hvert fall lett det jeg ønsker meg mest til jul i år!

Harry Potter Usynlighetskappe fås kjøpt på Lekekassen.no. Lekekassen har et stooort utvalg leker, prismatch på alle varer(!) og lynrask levering. Akkurat nå får du dessuten rabattert kampanjepris på kappen!!

Så dropp sokker og barberhøvler, gi meg heller en usynlighetskappe, slik at jeg endelig kan snoke på venner og bekjente uten å bli sett rart på 😆

–> Sjekk ut Harry Potter Usynlighetskappe her!

P.S. Dette er bare en leke, du blir ikke usynlig på ekte 😆

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg