Årets hotteste julegave er brukt!

Reklame | FINN

Gledelig nyhet for alle som er lei av kjøpepress 😊

For begynner du også å bli bittelitt lei av det massive kjøpepresset? Greit nok med juletilbud altså, men i år synes jeg det har tatt helt av.

Det er Black Friday, Black Weekend, Singles Day, førjulssalg, julesalg, romjulssalg og salg meg i hue og hekken.

Nettopp derfor er det så utrolig kult at brukte julegaver er i vinden som aldri før! For i år vil rekordmange nordmenn legge brukte gaver under juletreet, og det synes jeg er strålende!

Brukte julegaver som før ble sett litt ned på, har rett og slett blitt trendy!


Ferdigleste bøker? Gull!

 

Lego? Topp!

 

Litt bustete Barbie med sykkelhjelm og plass til Ken på bagga? Innertier!

 

Selv har jeg allerede fått tak i to bruktjulegaver på FINN.no som jeg er utrolig fornøyd med!

Det er liksom noe givende over å finne en brukt og personlig gave, fremfor å bare kjøpe et eller annet ræl for å oppnå en avtalt gavesum.

Dessuten er det mange penger å spare på å kjøpe brukt! Et par slalomski til barn koster noen skarve hundrelapper på FINN, fremfor mange tusen kroner nytt.

Og jeg mener, hvis du får akkurat det du ønsker deg til jul, det være seg en bok, ski, klokke, telefon eller legoklosser, hva har det da å si om det er brukt eller nytt??

Brukte gaver er ikke bare bra for lommeboka, men også bra for miljøet – så hipp hurra for å kjøpe brukte gaver på FINN eller re-gifte gaven du fikk i fjor 🙂

Et puslespill vi har puslet ørten ganger? Klar for ny eier!

 

Babycallen som ikke lenger er i bruk? Perfekt for vordende småbarnsforeldre!

 

Men den blinkende snømannen min får dere aldri 😉

 

STEM FREM ÅRETS BRUKTJULEGAVE!

Men hva er årets aller hotteste bruktjulegave? Det har FINN lyst til å finne ut!

Basert på tall fra søkeord, input og rapporter, har de derfor satt opp en liste med de 8 mest ettertraktede kandidatene.

Og de er:


Hvilken er din favoritt?

 

Hint hint: Noen her i huset (ikke meg altså, langt ifra) hadde blitt veldig glad for en pent brukt Playstation 4 med barnevennlige spill som vi de kan spille sammen 😉

Men hvilken gave er folkets favoritt?

I løpet av de neste par ukene kan man stemme frem sin favoritt på FINN på Facebook, og på selveste Luciadagen (13. desember) vil det avsløres hvilken gave som kan krone seg med tittelen Årets Bruktjulegave!

I fjor ble det Lego, men hva blir det i år?

Klokke?

Telt?

iPhone?

Bli med på leken → Stem frem din favoritt på FINN på Facebook

NB! Årets bruktjulegaver finner du selvfølgelig på FINN – Mulighetens marked

6 kommentarer
    1. Eg er absolutt FOR å gi (fint)brukte Julegave, gjerne både fra Finn og fra Fretex 🙂 Selv lager eg en del Julegaver både strikkegaver og spisende/drikkende Julegaver, men en ting lurer eg på du godeste Peter: Gjennomfører dere gaveleveringen med brukte gaver? Eller er det bare gøy å reklamere for gode saker? Det har jo lett for å bli at man kjøper noe i tillegg for å sikre seg at det ER en bra gave, skjønner du hva eg mener?

      Håper ikkje du syns eg var “kvalm” nå, for det er eg ikkje! Eg digger på deg og kona di <3
      KOoOS dere MAX og ha ei herlig førjul 🙂

      Klem Vibbedille 🙂

      1. Haha, fint at du spør! Synes absolutt man skal tørre å stille kritiske spørsmål 🙂
        Nå kan jeg ikke avsløre hva jeg har kjøpt, men den ene gaven kjøpte jeg som eneste gave til en i familien, fordi den ble ganske dyr selv i brukt stand. Er så sykt fornøyd med at jeg fant den på finn, for den er gammel og vanskelig å få tak i 🙂

        En annen bruktgave jeg har kjøpt, er en mynt til meg selv, haha!

        Tar en råsjanse på at 6-åringen ikke leser bloggen min i smug og kan derfor avsløre at jeg har kjøpt brukt lego fra finn til ham i år. Så da ble det plutselig mye mer lego for pengene enn først antatt 🙂

        Han får for øvrig noe nytt også, så ser hva du mener. MEN, vet du hva vi har tenkt? På grunn av denne kampanjen vurderer vi å si at neste år blir det KUN brukte gaver. Vi håper å få med hele familien på det, slik at ingen gir hverandre noe nytt neste år. Tenk så moro det hadde vært!
        Jeg tar gjerne noe gratis som noen har lagt litt sjel i, fremfor å få noe som oppfyller et budsjett bare fordi de måtte.
        Så hvis noen finner en rar metallhanske på søppeldynga og tenker “Den tror jeg Peter hadde digga”, ja så blir jeg superglad for det, istedenfor 10 hvite sokkepar. Tror det kunne blitt kjempemoro hvis alle blir med på det. Enig?
        Mulig fjortisene i familien ikke er helt med på den, haha!

      1. Jeg har også tenkt sånn før, men denne Finn-kampanjen har fått meg på nye tanker. Ta 6-åringen som eksempel. Han ønsker seg lego. Hvis vi får tak i brukt lego til halve prisen, kan vi enten kjøpe dobbelt så mye lego eller spare penger, ev kjøpe noe annet ved siden av. Det må jo bli vinn-vinn!

        Men jo, ser selvfølgelig poenget med at det er fint å få noe nytt også. Kanskje er det et skikkelig tegn på at man har blitt voksen at brukte gaver plutselig fremstår som helt genialt 🙂

      1. Fydda! x-)
        Men når du sier det, så har jeg jo lussekatter i frysern fra i fjor, som jeg tenker å ta opp på Luciadagen. Gjenbrukslussekatter.. det er voksenpoeng x-)
        God førjulstid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg