Årets beste julefilm er norsk!

Latter, glede og garantert julestemning – denne julefilmen må du bare se!

Denne førjulen ble, som førjuler flest, ikke helt som antatt. Trodde jeg hadde kjempegod tid og ville rekke så mye jul at det ville tyte ut jul både foran og bak, men så kommer hverdagen og krever sitt, og brått sitter man der, bare noen dager før julaften og tenker: Hva skjedde? Jeg har jo ikke engang blitt lei av julemusikk enda!

Vi som hadde så store planer om å få sett alle julefilmene i katalogen! Alt vi har sett til nå er Alene Hjemme, og da sovnet jeg! Så jeg har vel egentlig følt meg litt snytt, men det var frem til i går kveld.

Da benket jeg meg ned i sofaen sammen med ungene, for å se en episode av vår nye favorittserie på Netflix: 44 katter. Men så dukket det opp en anbefaling på en norsk julefilm vi ikke har sett enda. Fra 2016. Snekker Andersen og Julenissen.

Den må vi se, ropte barn. Den må vi se, ropte jeg. Og det er jeg så utrolig glad for, for for en fantastisk film! Jeg hadde ikke så store forventninger, men den filmen blåste meg helt av banen.

En halvtime uti lå jeg i en dam av rørte pappatårer og kjente julestemningen lyse som stjerna i toppen av treet. Den har latter, den har nisser, den har Prøysen – den har alt!

Så hvis du er på jakt etter skikkelig god gammeldags julestemning i de siste dagene før jul: Sjekk ut Snekker Andersen og Julenissen! Anbefales varmt fra alle i sofakroken J

(Skjermbilder: Fantfilm Fiksjon AS / Youtube)

 

/ Vi er nok ute i samme ærend, du og je ❤️

2 kommentarer
    1. Det her beskriver så godt desember i år:

      «men så kommer hverdagen og krever sitt, og brått sitter man der, bare noen dager før julaften og tenker: Hva skjedde? Jeg har jo ikke engang blitt lei av julemusikk enda!»

      Hahah må bare le. Sånn er hverdagen med barn altså! Bruker jo alltid å bli lei av julemusikk!

    2. Du må se den nye Snekker Andersen og julenissen: Bygda som glømte det var jul. Den får man også god julestemning av👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg