Ærre hærre ær partty?!

I kveld smeller det!! 😄🎉

Barna er hos barnevakt.

Skjorten er strøket.

Frua har på strømpebukser.

Sminke har blitt påført.

Det kan bare bety én ting: I kveld blir det fest!

For vi er i Oslo og i dag er det endelig duket for influencernes store årlige høydepunkt: Vixen Influencer Awards!!

I år er vi ikke nominert til en eneste pris (frua kom seg til semi-finalen), som betyr at Christina kan puste lettet ut. Og det er kanskje greit, for med oppussing, flytting, barn og sykdommer, har det vært et langt og køddent halvår, så i dag skal det bli fint å bare ha det ball. Møte masse fine kjentfolk, heie på våre favoritter, skåle, skråle og kose oss glugg!

Som alltid gleder jeg meg litt ekstra til å henge med Kristin Gjelsvik og Dennis Poppe Thorsen, to av de triveligste festfolka jeg vet om. Og så håper jeg å ikke gjøre meg bort og si nå så hinsides dumt på kamera at man ender opp på Dagsrevyen 😉

Men nå må vi løpe. Champagnekorkene sprettes og lipglossen påføres i litervis nede ved den røde løperen, så nå er det bare å fise på seg partydressen, kjøre doble doser godlukt og gjøre skoene klare for dans. Ja, for på en festkveld som dette kan selv jeg vurdere å danse 😅

Planlegger du å holde sofaen med joggebukse og ostepop? Følg festen på Snapchat! Både @pappahjerte og @umulius82 kommer til å snappe rikelig, og selvfølgelig by på noen kleine selfies med kjendiseliten 😆✌️

Ha en fantastisk kveld og lykke til alle finalister!!!

4 kommentarer
    1. Christina ser jo ut som en skikkelig supermodell! Høye kinnbein og tydelig kjeve, og den perfekte røde tommelneglen i hjørnet 😍

      1. Hihi, så moro å høre. Ja det ble overraskende bra det bildet der. Men som hennes inhabile husbond kan jeg vel ikke si noe annet enn at hun ser ut som en supermodell hver eneste dag 😉😘

    2. ville ikkje ødelegge for deg,men de festet vel neppe like mye som andre år Dennis og Kristin i går vel
      Kanskje blir dere fille onkel og filletante? var litt sjokk og eg lo litt for er det noe som vet alt i hele verden og er mest bastant i alle uttaleleser er det henne og så boooom Universet har HELT andre planer for livet ditt enn du har. Kjekt er det det når de ble så glad alikevel og familiene dere også <3 <3

      1. Haha! Nei, det ble en litt annen fest enn man så for seg 😄 Men så utrolig moro!!! Gleder meg til å følge reisen videre. Kan ikke fatte og begripe hvordan de har klart å holde dette skjult for verden sååå lenge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg