Som et slips etter kjerringa

I dag regner jeg med å ta feil hele dagen, for i dag skal vi på shopping etter fliser. Sammen.

Og min historikk for å ta valg hva gjelder hus og interiør, er at jeg tar feil. Alt jeg liker er enten stygt eller harry. Eller begge.

Det er ikke fordi Christina er en salty bitch, nei jeg har rett og slett ikke øye for sånt. Jeg ser ikke hvilke farger som går overens, hva som kræsjer og spesielt ikke hva som funker.

Som et slags bevis: Her er en vase/pyntegjenstad/fallos jeg fant på gjenvinningsstasjonen og tok med hjem.

Kanskje litt kitchy, men kul den vel?!

Kort oppsummert: Christina var IKKE enig x-)

Så i dag blir det å henge etter frua som et slips. Som jo også har sine fordeler.

Da slipper jeg å måtte ha en mening om absolutt alle fliser vi ser, og kan heller bare skyte inn som en slags Harald Rønneberg-sidekick når jeg ser noe jeg liker.

Så er det selvfølgelig stor sjanse for at både Christina Numme og publikum kommer til å bue meg ut, men hvem vet. Jeg har truffet før.

Én gang med en liten blå skål jeg kjøpte for typ 3 år siden, en annen gang da jeg valgte farge til gjesterommet i sommer.

Så ønsk oss lykke til!

Spesielt Christina 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg