Den skumle dukkesamlingen

Sorry lillesnupp, men dette går ikke lenger..

For 3-åringen har en del leker.

Deriblant dukker.

Mange dukker.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg synes dukker generelt er ganske creepy, spesielt de gammeldagse med likbleke porselensansikt. Men også naturtro plastbabyer som stirrer livløst tilbake på deg. Det grøsser bare av tanken.

Men det er én dukke som virkelig stikker seg ut på kalde-gufs-nedover-ryggen-skalaen.

Dukken som Gud har glemt og Satan forlatt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En gang i tiden var den tante Tones faste lekekamerat og følgesvenn i livet. En gang var den full av lek og glede.

Men det er lenge siden nå. Noe har skjedd langs veien..

For den én gang så stolte dukken fikk seg først en meget ubarmhjertig hårklipp av en ung pike som trodde hår vokste ut igjen, også på dukker.

Og så har noen stukket den i øyet med noe skarpt, så nå har den bare ett øye igjen.

Og selv det gode øyet har fått grå stær..

Så nå er dukken bitter.

Bitter og forbannet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og det sinnet har den tenkt til å ta det utover meg, jeg vet det bare.

Enten det eller så er den besatt av en demon.

Jeg heller mot sistnevnte.

Ser det når den sitter på skjenken og skuler olmt mot meg. Som for å si: “Bare vent. I natt når du har sovnet…”

Du tenker kanskje at jeg overdriver, men se for deg at du må på do midt på natten, gløtter på dodøra og finner denne jævelskapen stående og stirre på deg:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja, riktig. Da ringer du en prest og brenner ned huset.

Så beklager kjære dukkesatan, men det blir et “Nei” fra meg. Du får IKKE bli med videre.
 

Mvh,
Mann (36), litt redd for dukker

19 kommentarer
    1. Altså, det er den SJUKESTE dukka jeg har sett!! «..som Gud har glemt og Satan forlatt.» HAHA! Men sånn serriøst. Brenn den dukka.

    2. Altså…. Æ e stor fæn a bloggen din, men dettan innlegge….. 😲🤪🙀👎😉😰😱
      #dukkerercreepy #detvardennattesøvnen

    3. Jeg er så enig med deg, brenn den på bålet eller grev den ned en plass. Heldigvis har ikke min datter fått noen dukke enda, men regner med det er like om hjørnet 😛 Lykke til å håper du overlever 😀

    4. Det er jo en Ratti-dukke jo! Med nye øyne, nytt hår og et realt bad så blir den der riktig søt igjen! :o) Malstrøm var forøvrig slett ikke svensk, men britisk og store deler av den ble innspilt på Valle i Skjodje og i Ålesund. Var en real grøsser-serie på norsk tv på 80-tallet! Så den igjen for en tid siden, greit nok plott, men veeeeeldig 80-talls i klær og sånt så det ble litt komisk for oss som var unge på den tiden.

    5. Haha! Beklager det. Du får trøste deg med at jeg har det sånn hver dag. Tenk det. Et hus fullt av små seriemordere som våkner til live hver kveld. Ikke rart man sover litt dårlig 😉

    6. Å fy faen.
      Jeg har fått varige mén etter å ha sett grøsserne når jeg var liten, og har siden det alltid vært redd for dukker. (Takk til den levende dukken for det). Typ kan ikke se på ivo caprino filmer heller. Så disse bildene ga meg en støkk!

    7. Hello everybody, here every one is sharing these familiarity,
      therefore it’s good to read this blog, and I used to pay a quick visit this web site every
      day.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg